Cube
*
Laatst gewijzigd door inekekremers op 28 apr 2013 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Mooie fiets zelf met aangepaste drinkbidons alles is assortie.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Mooie fiets Ineke.
enne leuke woordspeling van je, een CUBE voor dames is een CUBA
enne leuke woordspeling van je, een CUBE voor dames is een CUBA
*
Laatst gewijzigd door inekekremers op 28 apr 2013 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Wat is dat toch met cube...
Nu gisteren was mijn fiets eindelijk gearriveerd maar ze hadden een triple geleverd in plaats van een compact. Is trouwens drie maal gevraagd en toch nog verkeerd leveren.
De miserie blijft duren en hopelijk zal ik volgende week eindelijk mijn fiets hebben.
Nu gisteren was mijn fiets eindelijk gearriveerd maar ze hadden een triple geleverd in plaats van een compact. Is trouwens drie maal gevraagd en toch nog verkeerd leveren.
De miserie blijft duren en hopelijk zal ik volgende week eindelijk mijn fiets hebben.
Nooit leuk als het langer gaat duren met leveren, ik heb er overigens helemaal geen last van gehad, de mijne was op voorraad bij Cube, ik kon hem na een week ophalen. Heb na de sneeuw en tussen de buien door inmiddels de eerste 400 km op de teller staan en ben erg enthousiast over mijn nieuwe fiets (Agree GTC SL)
Ik heb wel de rode bandjes en idem stuurlint vervangen door zwart, meer mijn smaak.
Ik heb wel de rode bandjes en idem stuurlint vervangen door zwart, meer mijn smaak.
- Supergrover
- Forum-lid HC
Geroud schreef:Nooit leuk als het langer gaat duren met leveren, ik heb er overigens helemaal geen last van gehad, de mijne was op voorraad bij Cube, ik kon hem na een week ophalen. Heb na de sneeuw en tussen de buien door inmiddels de eerste 400 km op de teller staan en ben erg enthousiast over mijn nieuwe fiets (Agree GTC SL)
heb je foto's ??
-
- Forum-lid
Nog vlug voor de start van een wedstrijd een fotootje genomen. (;
http://www.viktordebock.tk" onclick="window.open(this.href);return false;