Mavic IO
Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 01 Maart 2006
Op dit baanwiel staat Track only, maar kan hij nou ook als voorwiel op de tijdritfiets op de weg dienen? Of is dit gevaarlijk of iets dergelijks?
Het gaat dus om dit wiel:
Dan zal je het toch zonder voorrem moeten doen.
Op dit baanwiel staat Track only, maar kan hij nou ook als voorwiel op de tijdritfiets op de weg dienen? Of is dit gevaarlijk of iets dergelijks?
Het gaat dus om dit wiel:
Dan zal je het toch zonder voorrem moeten doen.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 01 Maart 2006
T zal niet super remmen denk ik Maar het kan wel
Dat weet ik zo net nog niet. Een baanfiets heeft geen remmen en baanwielen zijn met deze wetenschap ontworpen. Ik zou er niet standaard vanuit durven gaan dat je er velgremmen op kunt zetten. Je zou een mailtje naar mavic kunnen sturen?
T zal niet super remmen denk ik Maar het kan wel
Dat weet ik zo net nog niet. Een baanfiets heeft geen remmen en baanwielen zijn met deze wetenschap ontworpen. Ik zou er niet standaard vanuit durven gaan dat je er velgremmen op kunt zetten. Je zou een mailtje naar mavic kunnen sturen?
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
-
- Forum-lid
Als je naar de bestickering kijkt lijkt het alsof er idd geen remvlak is. En remmen op clearcoat zal ook niet echt lekker gaan denk ik...
-
- Forum-lid HC
zijn die wielen ook niet te zwak voor weggebruik ontworpen dan. kan me voorstellen dat een baanwiel ligter, en dus zwakker gekonstrueerd kan worden daar die geen klappen van een put oid hoeft te verwerken
-
- Forum-lid
Baanonderdelen zijn juist gebouwd voor maximale stijfheid en nul,nul comfort. Dus ze zullen best sterk genoeg zijn maar niet echt prettig rijden...
Dit is geen baanwiel maar een wegwiel. Op een baanwiel zitten geen snelspanners en op dit wiel wel. Het kan natuurlijk ook dat het de verkeerde foto is .
Als het een baanwiel is zou ik er niet mee op de weg gaan rijden, vooral vanwege het remmen...
GRoel
Als het een baanwiel is zou ik er niet mee op de weg gaan rijden, vooral vanwege het remmen...
GRoel
Wat er ook gebeurt, altijd blijven trappen<br>
<br>
<br>