Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 28 Februari 2006
Heey, hardstikke bedankt voor je antwoorden, ik zou even een mailtje sturen naar de winkel waar ik ze vandaan heb. Er zit wel een klein bontrager handleidingkje bij, en een klein opgevouwd papiertje van bontrager waar op staat Warrantly, verder zitten er geen garantiekaarten of dergelijke bij.
Wel afgeven op onze duitse buren en over het woordje "handleidingkje" heengekeken???Volgens mij nooit ngk achter elkaar?
Wielen binnen maar...
Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 01 Maart 2006
Casran jij had deze wielen oo, kan je ook antwoord geven op de volgende vragen!.
Gr Michiel
Sorry, zie dit topic hier nu pas staan... Op je 6 vragen had ik dus al via mail geantwoord; nog iets?
Met die DedaTre heb je een goede wedstrijdtube vast, denk ik!
Casran jij had deze wielen oo, kan je ook antwoord geven op de volgende vragen!.
Gr Michiel
Sorry, zie dit topic hier nu pas staan... Op je 6 vragen had ik dus al via mail geantwoord; nog iets?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 05 Maart 2006
Gr Michiel
Jah, ik wou hem gwoon ff proberen, vond het er wel gaaf uitzien. Alleen nu heb ik de tube erop, maar zit er aan de ene kant iets meer "tube". Het loopvlak zit echter perfekt in het midden. Kan dit kwaad?
Gr Michiel
Jah, ik wou hem gwoon ff proberen, vond het er wel gaaf uitzien. Alleen nu heb ik de tube erop, maar zit er aan de ene kant iets meer "tube". Het loopvlak zit echter perfekt in het midden. Kan dit kwaad?