Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Wielen binnen maar...

langejaap
Forum-lid

langejaap 05 mar 2006 12:05

Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 28 Februari 2006

Heey, hardstikke bedankt voor je antwoorden, ik zou even een mailtje sturen naar de winkel waar ik ze vandaan heb. Er zit wel een klein bontrager handleidingkje bij, en een klein opgevouwd papiertje van bontrager waar op staat Warrantly, verder zitten er geen garantiekaarten of dergelijke bij.

Wel afgeven op onze duitse buren en over het woordje "handleidingkje" heengekeken???Volgens mij nooit ngk achter elkaar?

als geld domineert vervallen alle normen en waarden !

casran
Forum-lid HC

casran 05 mar 2006 12:43

Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 01 Maart 2006

Casran jij had deze wielen oo, kan je ook antwoord geven op de volgende vragen!.
Gr Michiel

Sorry, zie dit topic hier nu pas staan... Op je 6 vragen had ik dus al via mail geantwoord; nog iets?
Met die DedaTre heb je een goede wedstrijdtube vast, denk ik!

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

michiel17
Forum-lid

michiel17 06 mar 2006 14:15

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 05 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Michiel17 op 01 Maart 2006

Casran jij had deze wielen oo, kan je ook antwoord geven op de volgende vragen!.
Gr Michiel

Sorry, zie dit topic hier nu pas staan... Op je 6 vragen had ik dus al via mail geantwoord; nog iets?
Met die DedaTre heb je een goede wedstrijdtube vast, denk ik!

Jah, ik wou hem gwoon ff proberen, vond het er wel gaaf uitzien. Alleen nu heb ik de tube erop, maar zit er aan de ene kant iets meer "tube". Het loopvlak zit echter perfekt in het midden. Kan dit kwaad?

Plaats reactie