Hi allemaal,
ik wil een nieuw stuur gaan kopen.. mijn voorkeur gaat uit naar alu.
ik vind het mooi als een stuur bovenaan plat is .. beetje zoals de carbon sturen dat hebben.
Heeft iemand een suggestie welk stuur van alu. en een brede bovenkant goed is ?
p.s gewicht is niet belangrijk want daar kijk ik niet zo nauw naar.
groetjes rennertje
nieuw stuur/stuurpen
Hoi,
Persoonlijk zou ik zo'n stuur nooit aanraden. Voor de een ligt het goed in de hand, bij een ander totaal niet.
Bovendien is zo'n platte bovenkant niet echt handig, letterlijk en figuurlijk.
Ciao,
Persoonlijk zou ik zo'n stuur nooit aanraden. Voor de een ligt het goed in de hand, bij een ander totaal niet.
Bovendien is zo'n platte bovenkant niet echt handig, letterlijk en figuurlijk.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Quoten: Origineel geplaatst door rennertje op 01 Maart 2006
Hi,
waarom vind jij het niet handig ?
Waarschijnlijk omdat je het stuur niet kan verstellen. Iets wat je bij een rond stuur wel kan doen. De platte kant moet namelijk horizontaal staan.
Hi,
waarom vind jij het niet handig ?
Waarschijnlijk omdat je het stuur niet kan verstellen. Iets wat je bij een rond stuur wel kan doen. De platte kant moet namelijk horizontaal staan.
Onderschrift? Nee: ik fiets liever!
Ik ben zeer tevreden over mijn FSA Wing Pro. Deze is overigens zonder probleem te verstellen (is in het midden gewoon rond). Ook heb ik hem ook niet horizontaal, maar lichtjes met de handpalmen naar beneden afgesteld.
<a target="_blank" href= "http://img55.imageshack.us/my.php?image ... on</a>
Ik heb nu 2 keer met mijn ITM Wing Shape gereden en de platte bovenkant bevalt mij wel. Minder handig ... eigenlijk wel om bv een Polar te monteren, je moet die plaatsen waar de ronde kant overgaat in de platte kant en dit is niet ideaal.
Easton heeft ook enkele alu "wing" modellen.
motta
Easton heeft ook enkele alu "wing" modellen.
motta
Motta