Ik, maar dan 1uur 15 minuten na Bike_add1ct.
Toch zeer tevreden over mijn eerste 3Ballons, ga gerichter trainen voor volgend jaar om dan (hopelijk) wat van mijn tijd af te halen.
Les 3 ballons
Gefeliciteerd bike_add1ct, mooie prestatie!Ik heb je gezien tijdens de afdaling van de GrandBallon. Ben net terug van een paar weken vakantie, oa weekje op Les Sources aan de voet van de Ballon, en op die zaterdag was ik lekker aan't fietsen. Tijdens de klim omhoog vanaf Willer-sur-Thur zag ik t.h.v. Col Amic de eerste renners naar beneden komen en eentje had een forumshirt aan (net als ik overigens). Dat was jij dus! Toevallig, ik had er niet bij stilgestaan dat Les Trois Ballons die dag gereden werd. Kwam wel goed uit, kon ik boven gelijk wat Isostar meepikken
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 28 Juni 2006
Gefeliciteerd bike_add1ct, mooie prestatie!
Ik heb je gezien tijdens de afdaling van de GrandBallon. Ben net terug van een paar weken vakantie, oa weekje op Les Sources aan de voet van de Ballon, en op die zaterdag was ik lekker aan't fietsen. Tijdens de klim omhoog vanaf Willer-sur-Thur zag ik t.h.v. Col Amic de eerste renners naar beneden komen en eentje had een forumshirt aan (net als ik overigens). Dat was jij dus! Toevallig, ik had er niet bij stilgestaan dat Les Trois Ballons die dag gereden werd. Kwam wel goed uit, kon ik boven gelijk wat Isostar meepikken
Hee, grappig. Ik had jou zelf niet gezien maar die fietsmaat waarmee ik was afgereisd had wel een forumpakje gezien en we vroegen ons al af wie dat nou was... Bij deze opgehelderd!
Gefeliciteerd bike_add1ct, mooie prestatie!
Ik heb je gezien tijdens de afdaling van de GrandBallon. Ben net terug van een paar weken vakantie, oa weekje op Les Sources aan de voet van de Ballon, en op die zaterdag was ik lekker aan't fietsen. Tijdens de klim omhoog vanaf Willer-sur-Thur zag ik t.h.v. Col Amic de eerste renners naar beneden komen en eentje had een forumshirt aan (net als ik overigens). Dat was jij dus! Toevallig, ik had er niet bij stilgestaan dat Les Trois Ballons die dag gereden werd. Kwam wel goed uit, kon ik boven gelijk wat Isostar meepikken
Hee, grappig. Ik had jou zelf niet gezien maar die fietsmaat waarmee ik was afgereisd had wel een forumpakje gezien en we vroegen ons al af wie dat nou was... Bij deze opgehelderd!