Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Campa groep Chorus

roy1975
Forum-lid

roy1975 20 feb 2006 17:25

Hallo,
Ik ben van plan een campa Chorus groep te kopen alleen nu s mijn vraag is een campa groep als je de totale groep koopt bij alle winkels het zelfde dus wat krijg je of wat moet er in de groep altijd zitten ivm vergelijk.
Bedankt

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 feb 2006 19:33

Je krijgt bijna altijd het volgende:
Ergopowers (shifters) (zitten de kabels bij)
Voor-derailleur
Achter-derailleur
Cassete
Crank
Trapas
Remhoeven
Ketting
Heel soms zitten er ook naven bij, maar meestal is dat bij zaken waar je te veel betaald. Ik zit iig ook niet altijd te wachten op naven bij een groep.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 20 feb 2006 20:29

Quoten: Origineel geplaatst door Roy1975 op 20 Februari 2006

Hallo,
Ik ben van plan een campa Chorus groep te kopen alleen nu s mijn vraag is een campa groep als je de totale groep koopt bij alle winkels het zelfde dus wat krijg je of wat moet er in de groep altijd zitten ivm vergelijk.
Bedankt

Per zaak verschillend, vraag aan de zaak waar je het haalt wat je voor dat bedrag krijgt

fdegrove
Forum-lid

fdegrove 22 feb 2006 02:31

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 20 Februari 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Roy1975 op 20 Februari 2006

Hallo,
Bedankt

Per zaak verschillend, vraag aan de zaak waar je het haalt wat je voor dat bedrag krijgt

Hoi,
He?
Je kan toch moeilijk iets als groep verkopen als er bv. geen voorderailleur bijzit?
Als de naven er bij geleverd worden dan wordt dat er nagenoeg altijd bij vermeld en scheelt het direct in de prijs. De meeste zaken leveren echter zoals vermeld in het lijstje van AM-Classicfan.
In principe hoort bij de "volledige groep" ook nog een zadelpen, kopserie, enz. maar aangezien de meeste fietsen worden opgebouwd met alternatieve (lees meestal goedkopere) delen worden de groepen niet als dusdanig aan het publiek aangeboden.
Ciao,

Snobisme is een dure hobby...

Plaats reactie