Zwarte tubes
Kan iemand mij zeggen of er compleet zwarte tubes bestaan like draadbanden, dus zonder die lelijke lichte zijvlakken? Er is 1 fabricant die ze heeft, heb er op internet naar gezocht maar niet gevonden. Wie weet het, zal wel weer een dure grap worden.
Continental
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Quoten: Origineel geplaatst door alan2 op 19 Februari 2006
Kan iemand mij zeggen of er compleet zwarte tubes bestaan like draadbanden, dus zonder die lelijke lichte zijvlakken? Er is 1 fabricant die ze heeft, heb er op internet naar gezocht maar niet gevonden. Wie weet het, zal wel weer een dure grap worden.
Hoi,
Veloflex Carbon.....Is duur maar geen grap.
Ciao,
Hoi,
Veloflex Carbon.....Is duur maar geen grap.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Quoten: Origineel geplaatst door alan2 op 19 Februari 2006
Eerlijk gezegd is het moeilijker om tubes te vinden die wél zulke mooie klassieke zijkanten hebben. Vittoria is daarmee gestopt.
Oplossing voor jou: Continental, Schwalbe, Vittoria, Veloflex,... al vind ik die laatste 2 te fragiel voor het voorjaar.
Eerlijk gezegd is het moeilijker om tubes te vinden die wél zulke mooie klassieke zijkanten hebben. Vittoria is daarmee gestopt.
Oplossing voor jou: Continental, Schwalbe, Vittoria, Veloflex,... al vind ik die laatste 2 te fragiel voor het voorjaar.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
dedatre (www.dedatre.com)
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 20 Februari 2006
Dugast ziet er mooi klassiek uit.... Voor voorjaars training met veel kleine steentjes is tufo de enige (naast conti) die redelijk betrouwbaar blijft. De rest loopt misschien beter maar is meer iets voor mooi weer en droge wegen.
Hoi,
Steek een voorwiel met een goede clincher en voila probleem is opgelost.
Ciao,
Dugast ziet er mooi klassiek uit.... Voor voorjaars training met veel kleine steentjes is tufo de enige (naast conti) die redelijk betrouwbaar blijft. De rest loopt misschien beter maar is meer iets voor mooi weer en droge wegen.
Hoi,
Steek een voorwiel met een goede clincher en voila probleem is opgelost.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...