Omdat ik verknocht ben aan mavic wielen, en geen zin heb om iedere keer op mijn cosmic's of ksyrium sl's te moeten gaan trainen wil ik er een setje mavics bij halen voor te trainen. Ik heb hiervoor 3 opties die qua prijs dicht bij elkaar in de buurt liggen. Namelijk:
- Cosmos
- Ksyrium Equipe
- Aksium
Welke set is volgens jullie de beste koop, en waarom?
Alvast bedankt!
Welke set?
Quoten: Origineel geplaatst door Daveke op 18 Februari 2006
Omdat ik verknocht ben aan mavic wielen, en geen zin heb om iedere keer op mijn cosmic's of ksyrium sl's te moeten gaan trainen wil ik er een setje mavics bij halen voor te trainen. Ik heb hiervoor 3 opties die qua prijs dicht bij elkaar in de buurt liggen. Namelijk:- Cosmos- Ksyrium Equipe- AksiumWelke set is volgens jullie de beste koop, en waarom?Alvast bedankt!
Hoi,
Mijn voorkeur gaat uit naar de Equipe. Betere naven dan de andere twee en staat het dichst bij je SL wedstrijdwielen.
Ik bermoed dat het ook de duurste set is van de drie.......
Ciao,
Omdat ik verknocht ben aan mavic wielen, en geen zin heb om iedere keer op mijn cosmic's of ksyrium sl's te moeten gaan trainen wil ik er een setje mavics bij halen voor te trainen. Ik heb hiervoor 3 opties die qua prijs dicht bij elkaar in de buurt liggen. Namelijk:- Cosmos- Ksyrium Equipe- AksiumWelke set is volgens jullie de beste koop, en waarom?Alvast bedankt!
Hoi,
Mijn voorkeur gaat uit naar de Equipe. Betere naven dan de andere twee en staat het dichst bij je SL wedstrijdwielen.
Ik bermoed dat het ook de duurste set is van de drie.......
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...