Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ISAAC

abruggeman
Forum-lid

abruggeman 10 mar 2008 22:03

Bedankt. Ik heb ook nog getwijfeld over een wit zadel met wit stuurlint. Maar ik heb het idee dat daar binnen de kortste keren allemaal vegen op zitten. Misschien over een paar jaar als ik hem eens wil "opfleuren".
Het is trouwens mede dankzij dit Isaac-topic dat ik gekozen heb voor Isaac. Althans, het hielp me over de streep met al die mooie plaatjes en enthousiaste liefhebbers.
Andere types die ik overwogen heb waren Trek Madone, Orbea, Ridley, Merckx. Maar Isaac vond ik het meest eigenzinnig. Dat ze wars zijn van (grote) reclame en echt focussen op de techniek spreekt me aan.

lvgh
Forum-lid HC

lvgh 10 mar 2008 23:00

Prachtige fiets, die blauwe Kelvin! Ik vind Isaac ook een schitterend merk :) De 2008 frames Kelvin, Sonic en Impulse kunnen mij zeer bekoren!
Wit stuurlintje en zadel zou zeker mooi staan, maar ook een witte bidonhouder wel denk ik!

21st-century
Forum-lid

21st-century 10 mar 2008 23:17

abruggeman schreef:Bedankt. Ik heb ook nog getwijfeld over een wit zadel met wit stuurlint. Maar ik heb het idee dat daar binnen de kortste keren allemaal vegen op zitten. Misschien over een paar jaar als ik hem eens wil "opfleuren".
Het is trouwens mede dankzij dit Isaac-topic dat ik gekozen heb voor Isaac. Althans, het hielp me over de streep met al die mooie plaatjes en enthousiaste liefhebbers.
Andere types die ik overwogen heb waren Trek Madone, Orbea, Ridley, Merckx. Maar Isaac vond ik het meest eigenzinnig. Dat ze wars zijn van (grote) reclame en echt focussen op de techniek spreekt me aan.

Was zelf ook enorm bang voor wit stuurlint en een wit zadel maar heb zeker geen spijt dat ik voor wit stuurlint heb gekozen op mijn cervelo R3 SL. Ziet er nog steeds goed uit, als je het een beetje onderhoud met wat JIF blijft het gewoon mooi wit. Ik heb nu zelfs een wit zadel besteld (selle italia flite carbonio) want dat durfde ik toen nog niet aan. Mocht je ooit je stuurlint vervangen kies dan niet voor kurk. Zelf heb ik volgens mij wit stuurlint van BBB (carbon look) erg goed afwasbaar. Isaac blijft idd iets aparts dat sprak mij ook aan toen ik mijn isaac pascal kocht en nu nog steeds eigenlijk. Heb nog getwijfeld tussen een Isaac sonic, impulse en cervelo maar uiteindelijk gekozen voor cervelo omdat ik net als bij de isaac destijds echt gevallen ben voor dit merk. Voor mezelf echt de ultieme fietsen op dit moment en ondanks de prijs erg veel waar voor je geld.
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 11 mar 2008 08:23

een witte zadel/stuurlint combi gaat uw fiets idd nog een heel wat mooiere uitstraling geven.
Van uw keuze voor Isaac te gaan ga je zeker geen spijt hebben ...

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 14 mar 2008 12:31

ingmarb schreef:hier is hij dan mijn nieuwe impulse!

valt niks op aan te merken, mooie bak ;)

intersantos
Forum-lid

intersantos 14 mar 2008 14:19

Inderdaad, héél mooi! Welke zadelpen heb je gebruikt?

dehulk
Forum-lid

dehulk 15 mar 2008 12:37

Hier een foto van mijn Isaac , kwaliteit foto is niet zo best ,met de mobiele telefoon genomen

timper
Forum-lid

timper 19 mar 2008 19:30

ingmarb schreef:nu is hij helemaal klaar!

[img=http://85.17.225.41/208850001-208900000 ... _jOF7.jpeg]

Echt heel mooi velootje ! Bevallen die wielen je goed, zowel de hoge als de lage dura ace wielen?
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie