Voor al je afspraakjes

Cycle Top 40

chichi
Forum-lid

chichi 13 feb 2006 21:23

Door de jaren heen zijn er best veel platen opgenomen die met fietsen te maken hebben. Zo kennen we nationaal natuurlijk "Op fietse" van Skik en internationaal de"Bicyclerace" van Queen. Maar uiteraard zijn er veel meer platen opgenomen, neem bv.De gebroeders Ko-FietsbelGerard Cox - Lekkere strakke blonde meidYasmine- Fietsen en LiefdeNazereth - My White BicycleK3 - FietsKatastroof - De WielertoeristGé Reinders - Fietse mit mien vaderZomaar een greep, want er zijn natuurlijk veel meer 'fietsliedjes'Nu leek het me leuk om een Cycle Top 40 (of welk getal dan ook) samne te gaan stellen. Iedereen mag zijn top 3 opgeven en daar worden 3,2,1 punten aan gegeven. Bij voldoende top 3-en krijg je dan een leuke verzameling waarschijnlijk.Succes

fuego
Forum-lid

fuego 13 feb 2006 23:00

Rije rije rije, stoempe stoempe stoempe, van het programma "De fiets van Pavlov" vanop de VRT
"""
In volle final, de deur toe, ne kwak uit menne clicpedalTom Boonen de forcingTom Steels duikt in 't gatDe Kemmelberg, de Muur,de KoekelbergbasiliekGoei benenLotto Domo, chasse patatLudo à bloc, de rooi vod,ik zit kapot,Musseeuw de Leeuw alleen op kop
Rije rije rijestoempe stoempe stoemperije rije rijeuit de weg loempe!
Op de kleine plateauMont Ventoux GalibierVirtueel in het geelEn danseuse, échapéAlpe d'Huez arrivéIk rij ze d'erafPla d'Adet, diarreeMadeleine, ik lig d'erafJa Fred, euh, surplas RumsasFrein galle, een kramp,geen macht, ne klop,ne zweer op m'n gat,flanellen benen
Rije rije rijestoempe stoempe stoemperije rije rijeuit de weg loempe! 

"""

http://www.woestijnvis.be/p_DeFietsPavlov.html
Afbeelding

swind
Forum-lid

swind 13 feb 2006 23:13

Mijn top 3:
1.? - zwarte Piet ging uit fietsen.2. Boudewijn de groot - De eenzame fietser3. Queen - I want to ride my bicycle
Als ie gaar is kom ik terug

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 13 feb 2006 23:23

was 2 keer nu echt weer nodig ? Ik verveel me niet...
Deze dus maar weer op slot.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie