Specialized
spec's:
Frame: Specialized S-Works Roubaix '06
Vork: specialized S-Works carbon monocoque
Groep: Ultegra 10speed triple (compleet)
Stuur: Ritchey WCS stuur (nok wacht ik nog op) tijdelijk comp.
Headset: integrated, specialized => FSA
Zadelpen: S-Works FACT carbon 27.2mm
Zadel: Fizik Arione Carbon
Wielen: Fulcrum Racing 1
Banden: Specialized Roubaix pro (test)
Pedalen: Look, wordt Keo Carbon
Frame: Specialized S-Works Roubaix '06
Vork: specialized S-Works carbon monocoque
Groep: Ultegra 10speed triple (compleet)
Stuur: Ritchey WCS stuur (nok wacht ik nog op) tijdelijk comp.
Headset: integrated, specialized => FSA
Zadelpen: S-Works FACT carbon 27.2mm
Zadel: Fizik Arione Carbon
Wielen: Fulcrum Racing 1
Banden: Specialized Roubaix pro (test)
Pedalen: Look, wordt Keo Carbon
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
-
- Forum-lid
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30
Zeer schone Roubaix!! Zou je de balhoofdbuis even willen meten aub? en rijd deze echt zoveel comfortabeler of is het nog steeds een echte racer?Hoeveel kost zo'n frame aub?
Kan hier ook iemand aan foto's geraken van de grootste Allez pro? maat 62 dus?
Kan hier ook iemand aan foto's geraken van de grootste Allez pro? maat 62 dus?
Excuse me while I kiss the sky
@ Ridleyrider:
Het is nog steeds een racer, natuurlijk door de lange balhoofdbuis is er eerder te spreken van comfort. Door de lengte van de fiets genereer je een rustigere loop. Of het frame door toedoen van zerts insert (demping siliconen) echt veel aan comfort wint kan ik niet zeggen. Toepassen van 23/25c Roubaix banden van Specialized win je meer.
Advies prijs ligt op 1500EUR incl vork, balhoofd en zadelpen. Dat is in mijn ogen een zeer acceptable prijs voor het frame!
lengte balhoofd: 22,9cm
Het is nog steeds een racer, natuurlijk door de lange balhoofdbuis is er eerder te spreken van comfort. Door de lengte van de fiets genereer je een rustigere loop. Of het frame door toedoen van zerts insert (demping siliconen) echt veel aan comfort wint kan ik niet zeggen. Toepassen van 23/25c Roubaix banden van Specialized win je meer.
Advies prijs ligt op 1500EUR incl vork, balhoofd en zadelpen. Dat is in mijn ogen een zeer acceptable prijs voor het frame!
lengte balhoofd: 22,9cm
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
-
- Forum-lid
- Berichten: 803
- Lid geworden op: 02 jan 2005 22:30
Quoten: Origineel geplaatst door Refie op 01 April 2006
@ Ridleyrider:
Het is nog steeds een racer, natuurlijk door de lange balhoofdbuis is er eerder te spreken van comfort. Door de lengte van de fiets genereer je een rustigere loop. Of het frame door toedoen van zerts insert (demping siliconen) echt veel aan comfort wint kan ik niet zeggen. Toepassen van 23/25c Roubaix banden van Specialized win je meer.
Advies prijs ligt op 1500EUR incl vork, balhoofd en zadelpen. Dat is in mijn ogen een zeer acceptable prijs voor het frame!
lengte balhoofd: 22,9cm
bedankt!
@ Ridleyrider:
Het is nog steeds een racer, natuurlijk door de lange balhoofdbuis is er eerder te spreken van comfort. Door de lengte van de fiets genereer je een rustigere loop. Of het frame door toedoen van zerts insert (demping siliconen) echt veel aan comfort wint kan ik niet zeggen. Toepassen van 23/25c Roubaix banden van Specialized win je meer.
Advies prijs ligt op 1500EUR incl vork, balhoofd en zadelpen. Dat is in mijn ogen een zeer acceptable prijs voor het frame!
lengte balhoofd: 22,9cm
bedankt!
Excuse me while I kiss the sky
vorige blijkt niet te werken ...
http://www.5images.com/uploads/55e158031a.jpg
http://www.5images.com/uploads/55e158031a.jpg
Gaaf jt biker! Mooie fiets, de combi met de Mavic Es wielset pakt erg goed uit. Gefeliciteerd ermee en veel veilige kilometers toegewenst. Hij ziet er héél snel uit....!
Begin dit frame toch langzaam steeds meer te waarderen, al vind ik het nieuwe Tarmac model wel mooier.
Begin dit frame toch langzaam steeds meer te waarderen, al vind ik het nieuwe Tarmac model wel mooier.
You can never be too Specialized