Specialized
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik weet niet of wim het zelfde probleempje heeft met de combinatie van de specialized zadelpen en de Arione. De klemming van de zadelpen is niet super i.c.m de Arione. Maar wat Tacx pasta voorkomt het schuiven van het zadel.
Verder een erg mooie fiets.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
-
- Forum-lid
Ik moest ook erg wennen aan mijn zeer slooping frame. Ik ben 1.91 meter en heb ook een Allez 58cm. (XL) frame. De zadelpen moet dan inderdaad hoog uit het frame komen. Hele mooie fiets trouwens. Succes
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!
Quoten: Origineel geplaatst door Refie op 03 December 2006
Ik weet niet of wim het zelfde probleempje heeft met de combinatie van de specialized zadelpen en de Arione. De klemming van de zadelpen is niet super i.c.m de Arione. Maar wat Tacx pasta voorkomt het schuiven van het zadel.
Ik denk dat jij gewoon het vijsje van voren onderaan het zadel vergeten bent. Dit kan je bijdraaien met een platte sleutel van 8. Als je dit doet zal je zadel normaal gezien wel klemmen denk ik.
Ik denk dat jij gewoon het vijsje van voren onderaan het zadel vergeten bent. Dit kan je bijdraaien met een platte sleutel van 8. Als je dit doet zal je zadel normaal gezien wel klemmen denk ik.
een vraagje jouw frame Allez is dat het frame van 2006 of van 2007 ?
De rede dat ik dat vraag is namelijk dat ik jouw frame niet herken als het allez frame van 2007.
Klopt dat ?
Ik wil namelijk de nieuwe roubaix pro kopen.
Ben meer van de lange afstanden dan de snelheid.
De rede dat ik dat vraag is namelijk dat ik jouw frame niet herken als het allez frame van 2007.
Klopt dat ?
Ik wil namelijk de nieuwe roubaix pro kopen.
Ben meer van de lange afstanden dan de snelheid.
-
- Forum-lid
Volgens mij is het frame van model 2007
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!