Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Specialized

paulito
Forum-lid
Berichten: 185
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:16

paulito 21 feb 2008 19:41

Zeeeer mooie fiets, Roeieber. Helemaal niks mis mee, alles zoals het zijn moet. Gewicht toch eigenlijk onvoorstelbaar, zag er een in de winkel staan, even vastgehouden, als en veertje zo weinig. Veel fietsplezier.
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04

rhannink
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 jun 2007 11:13

rhannink 06 mar 2008 15:46

Hallo,

Ik ben van plan om een Roubaix pro frameset aan te schaffen in de maat 64 cm (1m98 lang met een bb lengte van 99 cm). Nu lees ik alleen dat dit frame een stuurbuis heeft van maar liefst 260mm !! Dit lijkt mij zeer hoog, alle vorken die ik ken hebben maar een stuurbuis van 300mm dus ik ben benieuwd hoe dit gaat passen. Verder ben ik benieuwd hoe het frame er in deze maat uitziet.

Kortom, wie heeft er een plaatje van een 64cm Roubaix pro frame voor mij?

Gr. Remco

delynx
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 mar 2008 18:09

delynx 08 mar 2008 18:13

paar honderd kilometer per week maar elke keer als ik fiets denk ik "ik moet meer gaan fietsen\'\'

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 08 mar 2008 23:10

Mooie fiets. Heb ik op gefietst omdat ik vertraging heb bij de bestellig van mijn nieuwe fiets (als tussen oplossing). Was erg tevreden over het sturen en de stijfheid.
Goede fiets, goede prijs,
Veel plezier ermee,
Loeki Pro

bigm
Forum-lid
Berichten: 2707
Lid geworden op: 28 okt 2005 00:17

bigm 22 mar 2008 17:09

MEDEDELING BETREFFENDE VERVALSING VAN TARMAC FRAMESETS

Onvervalste Specialized fietsen en framesets zijn nauwkeurig ontwikkeld, geconstrueerd en getest om te voldoen aan de strikte interne en internationale standaards. Deze producten worden alleen via de geautoriseerde Specialized Dealers verkocht.

De enige manier om zeker te zijn dat een Specialized fiets of frameset echt is (en de enige manier dat de garantie geldig is), is om dit product van een geautoriseerde Specialized Dealer te kopen.

Online veiling sites, zoals eBay, zijn géén geautoriseerde Specialized Dealers. Bovendien heeft Specialized gevallen vast gesteld waar vervalsingen via eBay werden verkocht.

Bijvoorbeeld, Specialized heeft gezien dat vervalsingen van 2007 52cm S-WORKS Tarmac framesets bij eBay worden verkocht als zijnde nieuw in de kleuren Rood en Blauw. Deze vervalsingen voldoen op geen enkele manier aan de Specialized veiligheidsstandaard van het echte product en kunnen daardoor onveilig zijn.

De vervalste framesets die wij tot nu toe geïdentificeerd hebben, hebben de volgende incorrecte kenmerken:

* geen serie (frame) nummers op frame en / of vork
* vork serienummer onder op de kroon
* incorrecte framenummers op het frame of vork kunnen een vervalsing identificeren:
1. onder de bottom bracket beginnend met STT27Fxxxx
2. vork serienummer onder de kroon beginnend met K87Hxxxx
* Geen gele veiligheids waarschuwing sticker aan de linkerkant (onder) van de zadelbuis
* Geen gele veiligheids waarschuwing sticker aan de binnenzijde van de linker vorkpoot

Mocht u vragen hebben met betrekking tot de echtheid, onvervalstheid van een Specialized product Neemt u dan contact op met Specialized Europe.

Bron: http://www.specialized.com/bc/SBCWhatsN ... ticle=6373

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 06 apr 2008 04:53

[img=http://img301.imageshack.us/img301/530/dsc00200ag0.jpg]

Even een snel kiekje voor ik morgen vroeg m'n eerste ritje ga maken en daarna betere foto's. Soms moet je prioriteiten stellen ;)
Loeki Pro

tiest
Forum-lid HC
Berichten: 4199
Lid geworden op: 04 jun 2005 19:58

tiest 06 apr 2008 11:01

Dat is goed gelukt zo te zien, Die prioriteiten stellen.(Y)
Vind het DA blad niet heel goed kleuren ij de Speci spidermaar kan ook zijn dat het aan de foto licht.

Verder super, (op het gerolstein stickertje na, Maar die kan er af)

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 06 apr 2008 11:44

TiesT schreef:Dat is goed gelukt zo te zien, Die prioriteiten stellen.(Y)
Vind het DA blad niet heel goed kleuren ij de Speci spidermaar kan ook zijn dat het aan de foto licht.

Verder super, (op het gerolstein stickertje na, Maar die kan er af)


Ik vind knap dat jij kleuren ziet bij deze foto met deze kwaliteit!
Niets is wat het lijkt..

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 06 apr 2008 12:40

Ik blijf het zeggen: ik vind dat er niet vaak genoeg Specialized op staat ...ik bedoel zo zie je helemaal wat voor merk het is.... ;)
Gang is alles!!

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 06 apr 2008 14:14

maurice schreef:
TiesT schreef:Dat is goed gelukt zo te zien, Die prioriteiten stellen.(Y)
Vind het DA blad niet heel goed kleuren ij de Speci spidermaar kan ook zijn dat het aan de foto licht.

Verder super, (op het gerolstein stickertje na, Maar die kan er af)


Ik vind knap dat jij kleuren ziet bij deze foto met deze kwaliteit!


DA blad is een iets grijzere alu kleur, maar zeker niet zo zwart als op de foto. Verder was ik al blij dat alle waarschuwings stickers eraf zijn, de gerolsteiners volgen nog en waarschijnlijk ook de stickers op de wielen, zadel pen. Word vervolgd!
Loeki Pro

optico
Forum-lid
Berichten: 509
Lid geworden op: 08 okt 2007 05:20

optico 06 apr 2008 14:17

Composite schreef:Ik blijf het zeggen: ik vind dat er niet vaak genoeg Specialized op staat ...ik bedoel zo zie je helemaal wat voor merk het is.... ;)


Maak je geen zorgen, zag net dat het zelfs op de onderkant staat!! ;)
Gelukkig staat het ook op m'n schoenen, handschoenen, shirtje.... is de slogan niet, " you can never be too Specialized". En dat nemen ze dus heel letterlijk ;)
Loeki Pro

composite
Forum-lid
Berichten: 1182
Lid geworden op: 22 mei 2005 22:15

composite 06 apr 2008 15:06

Heeeeel erg "ge-Specialized" inderdaad!!
Gang is alles!!

Plaats reactie