Hahahaha, dat is wel heel erg bling! passend zadel en "metal" stuurlint dan missen alleen de gouden tanden nog
Ziet er met zilveren wielen toch strakker uit denk ik zo.
De combi Shim/Campa... voor de puristen is dat vloeken maar heb jaren met dikke campa velgen en ultegra naven gereden. Prima combi en commentaar... dat krijg je toch!!
Ik reed voor het eerst met mijn SL2 in een zondag ochtend groepje mee. Komt er een kerel naar me toe (ik kende er echt niemand). RINGS wat een rot winkel, daar kom in nooit meer... Ik abuus want ik heb daar deze fiets niet gekocht en heb er heel goede ervaringen mee. Even later realiseerde ik me dat ik met m'n slaperige zondag ochtend kop een bidonnetje bij me had van hun concept store opening... Wat voor deze man kennelijk de rode lap voor een stier was.
Kortom zelfs met een dikke S-works met alles DA kun je nog kommentaar krijgen. Als dat al commentaar opleverd zou ik me over een mix van campa met shima niet zo'n zorgen maken, zommige mensen...
"Chaingang" heeft er geloof ik alle wereldkampioen gadgets gevonden die bij deze fiets passen (zie historie forum), heeft een heel mooi resultaat opgeleverd.
Veel plezier ermee! Dit is een mooie super strakke bolide waar menig ander niet aan kan tippen.