Specialized
@k33z
idd een mooi stuk rustiger, vergeet niet dat de mijne nog bijna compleet "af fabriek" is en jij die van jou (denk ik) helemaal zelf hebt kunnen opbouwen, mijn voorkeur ging uit naar het OSBB van deze fiets alleen vond ik de NL uitvoering in oranje "niet mijn ding" en ben ik op zoek gegaan naar de complete fiets in deze kleuren.
met vriendelijke groet,
JaPio
idd een mooi stuk rustiger, vergeet niet dat de mijne nog bijna compleet "af fabriek" is en jij die van jou (denk ik) helemaal zelf hebt kunnen opbouwen, mijn voorkeur ging uit naar het OSBB van deze fiets alleen vond ik de NL uitvoering in oranje "niet mijn ding" en ben ik op zoek gegaan naar de complete fiets in deze kleuren.
met vriendelijke groet,
JaPio
@JaPio, ik wist niet eens dat dit frame (in deze kleur) ook compleet geleverd werd in het buitenland. Mijn fiets is inderdaad helemaal zelf opgebouwd,
Ben benieuwd naar jou bevindingen als je er lekker op gaat rijden. Mijn Roubaix gaat morgen weer de Tacx uit om lekker buiten te rijden.
Ben benieuwd naar jou bevindingen als je er lekker op gaat rijden. Mijn Roubaix gaat morgen weer de Tacx uit om lekker buiten te rijden.
@k33z
hier een link naar de complete fiets als door mij gekocht :
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBC ... cname=Road
vandaag wel gefietst maar niet op deze, wacht toch een beetje op beter weer!
wat mij opvalt dat wanneer ik de fiets oppak en beweeg het stuur onveranderd in positie blijft, is dat het balhoofd? ook de kabels zijn nog vrij stug denk ik, hoe is dit bij jouw fiets?
hier een link naar de complete fiets als door mij gekocht :
http://www.specialized.com/us/en/bc/SBC ... cname=Road
vandaag wel gefietst maar niet op deze, wacht toch een beetje op beter weer!
wat mij opvalt dat wanneer ik de fiets oppak en beweeg het stuur onveranderd in positie blijft, is dat het balhoofd? ook de kabels zijn nog vrij stug denk ik, hoe is dit bij jouw fiets?
-
- Forum-lid
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 14 feb 2011 18:02
k33z schreef:@JaPio,
Hierbij een foto van mijn Roubaix:
[img=http://www.xs4all.nl/~kvermeer/IMG_0276.jpg]
Bidonhouders welke ik gebruik zijn de Elite Pase carbon. Zadel heb ik inmiddels nog veranderd (Fizik Aliante, ook wit) en heb een stuurpen die 1cm korter is (11cm) dan op de foto.
Zeer fraai!!!
Pinarello FP7
Het Complete Resultaat.
Crankstel.
De Gewichten:
Tarmac Frame wo/cable stops = 1084 g
Tarmac Fork = 365 g
Stock Tarmac Headset = 64.1 g
Stock Tarmac Seatpost Clamp = 21.8 g
Oval Concepts Seat Post R900 = 219.1 g
SLR Saddle w/cover removed = 117 g
3T Ergonova bars = 201 g
Specialized Pro-set Stem 110 with Cap = 181 g
Di2 Wiring Complete (Modified Ft & Rr harness & Controler) = 75.2 g
I-Link Brake Cables = 54.1 g
Lizard Skins Race 1.8 Bar Tape = 51 g
Arundle Mandible Bottle Cages (pair) = 55.8 g
Bottle Cage Bolts Tuned (4) = 9 g
Brakes - TRP960 = 244 g
Sram Red Compact Crankset = 504 g
Rotor Aero Compact Chainrings w/bolts (painted) = 183 g
Sram Red Bottom Bracket = 113.4 g
Shimano Di2 Shifters = 259 g
Shimano Di2 Frt. Derailleur = 124 g
Shimano Di2 Rear Derailleur = 224 g
Cassette Sram Red 11-23 = 155 g
KMC 10SL Chain = 236.3 g
Reynolds DV46ULC Wheels (decals removed) = 1388.4 g
Vittoria Open Corsa 25c tires (pair) = 440 g
Bontrager standard tubes (pair) = 194.6 g
Pedals Speedplay Zero Stainless = 206 g
Di2 Battery (Modified) = 39.5 g
Shimano Di2 Remote Shifter (Bar Top) = 34.5 g
Misc.( Grease, Elect. Tape, Zip Ties) = 40 g
Total After in grams 6878.8 g
En klaar is het project!
Crankstel.
De Gewichten:
Tarmac Frame wo/cable stops = 1084 g
Tarmac Fork = 365 g
Stock Tarmac Headset = 64.1 g
Stock Tarmac Seatpost Clamp = 21.8 g
Oval Concepts Seat Post R900 = 219.1 g
SLR Saddle w/cover removed = 117 g
3T Ergonova bars = 201 g
Specialized Pro-set Stem 110 with Cap = 181 g
Di2 Wiring Complete (Modified Ft & Rr harness & Controler) = 75.2 g
I-Link Brake Cables = 54.1 g
Lizard Skins Race 1.8 Bar Tape = 51 g
Arundle Mandible Bottle Cages (pair) = 55.8 g
Bottle Cage Bolts Tuned (4) = 9 g
Brakes - TRP960 = 244 g
Sram Red Compact Crankset = 504 g
Rotor Aero Compact Chainrings w/bolts (painted) = 183 g
Sram Red Bottom Bracket = 113.4 g
Shimano Di2 Shifters = 259 g
Shimano Di2 Frt. Derailleur = 124 g
Shimano Di2 Rear Derailleur = 224 g
Cassette Sram Red 11-23 = 155 g
KMC 10SL Chain = 236.3 g
Reynolds DV46ULC Wheels (decals removed) = 1388.4 g
Vittoria Open Corsa 25c tires (pair) = 440 g
Bontrager standard tubes (pair) = 194.6 g
Pedals Speedplay Zero Stainless = 206 g
Di2 Battery (Modified) = 39.5 g
Shimano Di2 Remote Shifter (Bar Top) = 34.5 g
Misc.( Grease, Elect. Tape, Zip Ties) = 40 g
Total After in grams 6878.8 g
En klaar is het project!
2010. Specialized Allez.
2011. Tweede Jaars Nieuweling.
2011. Tweede Jaars Nieuweling.