trek 2000
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
fotootje?
-
- Forum-lid
ik heb een trek 2000 en het is niet alleen een pracht fiets qwa uitzicht het is ook een heel goede fiets qwa stabiliteit en rijcomfort
zou geen andere willen
zou geen andere willen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door christiaan op 22 April 2006
zou geen andere willen
Wie wil er nu niet een Parlee of een Spin?
Worden hierboven ook wat uitspraken over rij eigenschappen en comfort gedaan door mensen die vrij weinig vergelijkend materiaal hebben, dus dat zegt niet heel veel.
zou geen andere willen
Wie wil er nu niet een Parlee of een Spin?
Worden hierboven ook wat uitspraken over rij eigenschappen en comfort gedaan door mensen die vrij weinig vergelijkend materiaal hebben, dus dat zegt niet heel veel.
- bikebikkel
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door giovannino op 19 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Sparko op 13 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door giovannino op 13 April 2006
Ik heb er een besteld, ik ga hem zometeen ophalen!!
Ik heb mezelf laten kiezen tussen de Koga Roadracer, Koga Superwinner en de Trek 2000.
De carbon koga Roadracer vind ik nog steeds de mooiste, maar gewoon te duur. de Trek is bijna 700E goedkoper!
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen (en ook wanneer mijn achterframe is gescheurd )
gefeliciteerd met je aankoop, heel veel veilige km's gewenst en ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Dank dank!
Hij staat inmiddels naast mijn bed (tot grote vreugde van mijn vriendin). Heb de eerste 50 km er al opzitten. Helemaal toppie!!!!!! Echt een aanrader!
hij voelt superstrak aan en Ultegra schakelt top. Buiten dat: Hij is bloedmooi!
Het aanschaffen waard dus!
Giovannino, hoe bevalt hij nu na ongeveer een half jaar fietsen. Ik overweeg er ook een aan te schaffen (in de seizoensuitverkoop). Als je hem zou vergelijken met een Trek 1500 en het prijsverschil valt nu wel mee, wat zou jij dan kiezen en waarom? (zie mijn topic van gisteren bij "Fiets aanschaffen"). Je mag me ook een mailtje sturen met je ervaringen (geldt ook voor andere Trek 2000 (of vergelijkbaar) rijders: bikebikkel@hotmail.com (verrassend hè)
Quoten: Origineel geplaatst door Sparko op 13 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door giovannino op 13 April 2006
Ik heb er een besteld, ik ga hem zometeen ophalen!!
Ik heb mezelf laten kiezen tussen de Koga Roadracer, Koga Superwinner en de Trek 2000.
De carbon koga Roadracer vind ik nog steeds de mooiste, maar gewoon te duur. de Trek is bijna 700E goedkoper!
Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen (en ook wanneer mijn achterframe is gescheurd )
gefeliciteerd met je aankoop, heel veel veilige km's gewenst en ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Dank dank!
Hij staat inmiddels naast mijn bed (tot grote vreugde van mijn vriendin). Heb de eerste 50 km er al opzitten. Helemaal toppie!!!!!! Echt een aanrader!
hij voelt superstrak aan en Ultegra schakelt top. Buiten dat: Hij is bloedmooi!
Het aanschaffen waard dus!
Giovannino, hoe bevalt hij nu na ongeveer een half jaar fietsen. Ik overweeg er ook een aan te schaffen (in de seizoensuitverkoop). Als je hem zou vergelijken met een Trek 1500 en het prijsverschil valt nu wel mee, wat zou jij dan kiezen en waarom? (zie mijn topic van gisteren bij "Fiets aanschaffen"). Je mag me ook een mailtje sturen met je ervaringen (geldt ook voor andere Trek 2000 (of vergelijkbaar) rijders: bikebikkel@hotmail.com (verrassend hè)
"Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd" (bij wijze van spreken dan )