Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Northwave Aerator 3 Rood/Wit

leich
Forum-lid

leich 31 mar 2006 11:38

Quoten: Origineel geplaatst door Groene Spicht op 30 Maart 2006

Quoten: Origineel geplaatst door LEICH op 17 Februari 2006

Wilde in vorige post zeggen dat ik het graag zou horen als iemand weet waar ze verkrijgbaar zijn, distributeur gebeld en daarna dealers, maar zonder succes....

Leich. TIP; Wielerhuis Liessel in Noord Brabant (NL.) Eigenaar Patrick Claessens heeft ze, ik heb ze vorige week daar zien staan. Northwave Aerator 3ROOD-WIT. Net als Tom Boonen ze draagt. Volgens mij € 199,-. Bel ze maar en maak een afspraak. Goede zaak en service. Ik heb de mijne daar ook gehaald. Patrick is één van de weinigen die Northwave verkoopt.
Succes en laat me weten of het iets is geworden. Groet

Thanks!! Was er via Belgische importeur al achter gekomen dat Salden ze ook zou moeten hebben, staan daar inderdaad op de website. Zal helaas maandje moeten wachten, financieen zijn even niet toereikend...

groenespicht
Forum-lid

groenespicht 03 apr 2006 00:52

Hoi Leich!
Waar kom je dan vandaan als je naar Salden gaat? Vrijdagavond was ik er maar het meisje op de afdeling kleding/schoenen was ziek! Dus...en of ze ze in het rood-wit hebben?
Zaterdagmiddag liep ik in Liessel binnen en er stonden nog een paar rood-witte!!! Na vandaag zal de run erop alleen maar groter worden.
Laat me weten wat je doet, vindt ik wel interessant. Groet van Groene Spicht!

*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Plaats reactie