wielentest Le Cycle
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 09 Februari 2006
Nee, QEMM is van na de himem.sys tijd.Himem werkte wel degelijk. Er was een code waarme je je geheugenvulling kon oproepen en het beschikbaar basisgeheugen. Doublespace was een compressieprogramma. Het pretendeerde een verdubbeling van de schijfruimte, maar het was puur softwarematig. Een ZIP-file van 1mb bijvoorbeeld nam dan gewoon 2mb in, daar kon de software niks meer mee.
Hoi,
QEMM > Quarterdeck High Memory Manager
Himem > High Memory Manager ("geleend" van Digital of was het IBM?)
Doublespace werkt constant met rekenkracht van de co-processor waardoor je systeem vertraagde voor andere zaken. Leuk was het als je een lege schijf van bv. 650Mb (wat toen al niet mis was) te comprimeren. Na compressie had je dan het idee dat je lege schijf had van bij de 2 Gb. LOL....
Stacker was iets leuker vond ik maar al die spullen waren wel dubbel space en tripel miserie.............
Was het commando om te kijken wat er geladen was niet mem /c of ziets dergelijks?
Waar is de tijd............
Nee, QEMM is van na de himem.sys tijd.Himem werkte wel degelijk. Er was een code waarme je je geheugenvulling kon oproepen en het beschikbaar basisgeheugen. Doublespace was een compressieprogramma. Het pretendeerde een verdubbeling van de schijfruimte, maar het was puur softwarematig. Een ZIP-file van 1mb bijvoorbeeld nam dan gewoon 2mb in, daar kon de software niks meer mee.
Hoi,
QEMM > Quarterdeck High Memory Manager
Himem > High Memory Manager ("geleend" van Digital of was het IBM?)
Doublespace werkt constant met rekenkracht van de co-processor waardoor je systeem vertraagde voor andere zaken. Leuk was het als je een lege schijf van bv. 650Mb (wat toen al niet mis was) te comprimeren. Na compressie had je dan het idee dat je lege schijf had van bij de 2 Gb. LOL....
Stacker was iets leuker vond ik maar al die spullen waren wel dubbel space en tripel miserie.............
Was het commando om te kijken wat er geladen was niet mem /c of ziets dergelijks?
Snobisme is een dure hobby...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door fdegrove op 10 Februari 2006
Dat was de tijd dat ik PC's nog volledig snapte. Tegenwoordig snap ik er geen zak meer van.
Dat was de tijd dat ik PC's nog volledig snapte. Tegenwoordig snap ik er geen zak meer van.
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Diogenes op 10 Februari 2006
Ik heb gelezen dat sommigen hem zonder probleem openen en anderen niet. Gebruiken jullie acrobat reader?Gr, Diogenes
Hoi,
Heb met Acrobat 4.0 en 7.0 geprobeerd maar krijg in beide gevallen de melding dat het bestand beschadigd is.
Kan dit worden nagegaan door de maker?
Bedankt,
Ik heb gelezen dat sommigen hem zonder probleem openen en anderen niet. Gebruiken jullie acrobat reader?Gr, Diogenes
Hoi,
Heb met Acrobat 4.0 en 7.0 geprobeerd maar krijg in beide gevallen de melding dat het bestand beschadigd is.
Kan dit worden nagegaan door de maker?
Bedankt,
Snobisme is een dure hobby...
Ik weet niet wie de maker is. Ik heb hem zo gevonden in een usenet groep:
http://tinyurl.com/89vxn
-view as tree
-sort by date, go to message 51 by dianne1234, and a few subsequentlinks
Ik heb gehoord dat hij prima te zien is met acrobat 5.0
Gr, Diogenes
http://tinyurl.com/89vxn
-view as tree
-sort by date, go to message 51 by dianne1234, and a few subsequentlinks
Ik heb gehoord dat hij prima te zien is met acrobat 5.0
Gr, Diogenes
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
-
- Forum-lid
Hebben jullie al geprobeerd om hem gewoon eerst op te slaan op je HDD, en dan offline te openen? Zo deed ik het, zonder problemen.