Pinarello
Ik kom uit zevenbergen ... de laatste tijd hebben we niet echt veek richting het noorden gefietst maar meer in de richting Breda en Belgie! Ook mooi en daar rijden iets meer collega's ..
zal voorlopig wel slecht blijven ... ben nu ook druk met de voetbal etc in het weekeind fietsen eigenlijk alleen zondag en anders zaterdag laat in de middag (maar na een wedstrijd voetbal gaat het toch iets minder ... is meer uitfietsen=======================================================
Ja, Nils, voetballen en dan fietsen is niet zo fijn voor de spieren. Maar ik toer alleen maar. Nix "knallen "zoals velen op dit forum doen. We zien wel hoe het weer zich ontwikkelt. Voorlopig is het helemaal nix.
zal voorlopig wel slecht blijven ... ben nu ook druk met de voetbal etc in het weekeind fietsen eigenlijk alleen zondag en anders zaterdag laat in de middag (maar na een wedstrijd voetbal gaat het toch iets minder ... is meer uitfietsen=======================================================
Ja, Nils, voetballen en dan fietsen is niet zo fijn voor de spieren. Maar ik toer alleen maar. Nix "knallen "zoals velen op dit forum doen. We zien wel hoe het weer zich ontwikkelt. Voorlopig is het helemaal nix.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955
- daniel1975
- Forum-lid HC
Al iets bekend van Pina 2007 trouwens?
Less is bore
een tipje van de sluier heb ik gezien op www.cyclingnews.com onder het kopje Tech.
Pizardello is cool.
- daniel1975
- Forum-lid HC
De enige mooie die daar tussen staat is een oude bekende: Paris in IB kleuren....
Om over de (meestal) erg lelijke MOST onderdelen nog maar te zwijgen...
http://www.cyclingnews.com/tech/?id=200 ... /antipasto
Om over de (meestal) erg lelijke MOST onderdelen nog maar te zwijgen...
http://www.cyclingnews.com/tech/?id=200 ... /antipasto
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Toch triest dat dat de mooiste fiets van Pina is op dit moment. 2007 valt mij eigenlijk een beetje tegen
Less is bore
Binnekort op de F4:13, Paris en Dogma FPx kan je alles custom doen bijv. Paris in IB Kleuren dan blauw ipv rood (als er ook een blauwe versie standaard is)
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus bijv. ook een F4.13 in IB kleuren ofzo?
Less is bore
Quote: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 02 September 2006
Is al reeds beschikbaar maar je moet uitgaan van de kleuren die er al zijn dus zegmaar als voorbeeld je heb een blauw, rode en een zwarte versie van de F4:13 nu
bijv. dan mix je rood met blauw
Is al reeds beschikbaar maar je moet uitgaan van de kleuren die er al zijn dus zegmaar als voorbeeld je heb een blauw, rode en een zwarte versie van de F4:13 nu
bijv. dan mix je rood met blauw
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Al beschikbaar? Waar dan?
Less is bore
Quote: Origineel geplaatst door Marconi op 27 Augustus 2006
@ Trudie en nly Campa: Ik vind dat een prima idee! Zoals jullie weten ben ik wat fiets snelheid betreft niet in jullie "league" maar als je tussen de 25/30 km per uur fietst dan houd ik dat wel bij. Er zijn hier behoorlijk wat leuke tochten te maken. Langs de Oude Maas naar Rhoon. Of:Naar de Moerdijkbrug en dan door N.Brabant via Willemstad en de Heinenoordtunnel naar HIA. Of door de Biesbosch en een stukje Alblasserwaard. Ook een leuke tocht is langs Kinderdijk een rondje Alblasserwaard. Kortom, er is fietsgelegenheid voldoende. Nu het weer nog !
Morgen, dus woensdag 6/9 is de grote dag en heb ik de eer om met Marconi te gaan fietsen!! Zijn er nog meer liefhebbers? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
@ Trudie en nly Campa: Ik vind dat een prima idee! Zoals jullie weten ben ik wat fiets snelheid betreft niet in jullie "league" maar als je tussen de 25/30 km per uur fietst dan houd ik dat wel bij. Er zijn hier behoorlijk wat leuke tochten te maken. Langs de Oude Maas naar Rhoon. Of:Naar de Moerdijkbrug en dan door N.Brabant via Willemstad en de Heinenoordtunnel naar HIA. Of door de Biesbosch en een stukje Alblasserwaard. Ook een leuke tocht is langs Kinderdijk een rondje Alblasserwaard. Kortom, er is fietsgelegenheid voldoende. Nu het weer nog !
Morgen, dus woensdag 6/9 is de grote dag en heb ik de eer om met Marconi te gaan fietsen!! Zijn er nog meer liefhebbers? Hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 05 September 2006
Eerst wil ik graag mee maar mag ik niet mee en nu mag ik mee?
Eerst wil ik graag mee maar mag ik niet mee en nu mag ik mee?
Alleen maar Campa en niets anders!