Pinarello
-
- Forum-lid
Mooi!!! Waar gekocht?? in NL of ITA? Ik ben zelf bezig met de opbouw van m'n Paris (Flarer). Het wordt Record, ITM 101, Flite Carbonio en Eurus. Heb een goed adres gevonden voor de groep, maar hij kan helaas nog niet leveren. Moet dus ook even wachten ivm levertijd
(

Frame bij Flarer. Mijn FM levert de rest en bouwt em voor nop op. Hij had er wel begrip voor omdat het prijsverschil te groot is. Zijn inkoopbedrag is nog hoger dan waar Flarer voor verkoopt. Belachelijk maar waar helaas.
Welke kleur heb jij?
P.s moet je je nickname ook wijzigen?:p
Welke kleur heb jij?
P.s moet je je nickname ook wijzigen?:p
-
- Forum-lid
Ik heb rood/zwart: http://img205.imageshack.us/my.php?imag ... 005kz2.jpg
Ja, m'n nickname klopt niet helemaal meer... Ik ondekte dit forum toen ik een Bianchi voor mijn vrouw op aan het bouwen was. Ze heeft ook nog een klassieke Pinarello Gavia. Had beter voor een Pina gerelateerde naam kunnen kiezen. Hoewel er in mijn gezin ook nog 2 Fausto Coppi's rijden, een Pegoretti, 2 Bianchi's 1 Herwerden en 2 Pinarello's dus. En ja, wij zijn gek van fietsen.
Ja, m'n nickname klopt niet helemaal meer... Ik ondekte dit forum toen ik een Bianchi voor mijn vrouw op aan het bouwen was. Ze heeft ook nog een klassieke Pinarello Gavia. Had beter voor een Pina gerelateerde naam kunnen kiezen. Hoewel er in mijn gezin ook nog 2 Fausto Coppi's rijden, een Pegoretti, 2 Bianchi's 1 Herwerden en 2 Pinarello's dus. En ja, wij zijn gek van fietsen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zeg Pina, jij wisselt nog vaker van Pinarello dan ik nu ik het zo eens bedenk...
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
KENZO schreef:ik heb gehoor dat er nog veel problemen met de F4:13 kader zijn en ook de vervanging van de kaders duur maanden
gehoord bij de slager zeker ,wel makkelijk om zo maar iets te roepen
ps ik heb gehoord dat jij naar bijles moet voor het schrijven van normaal nederlands
-
- Forum-lid
JCM schreef:Ik was gisteren naar de consumentendag geweest van Card Sports in Roosendaal, de nieuwe 2008 modellen van Pinarello zien er zeer mooi uit, heb m'n ogen goed de kost gegeven!
Misschien iemand foto's genomen? Ik meen mij te herinneren dat ooit iemand eens foto's gepost heeft van een event gelijk aan dat van gisteren. Kan natuurlijk ook wel in de showroom van Pinarello zelf zijn geweest in Italië, dat weet ik niet.
Zelf ben ik zeer geïntereseerd in de nieuwe Prince en ik hoop dat ik hem in Utrecht grondig zal kunnen bekijken! Ik ben overigens wel al gecharmeerd door de prijs van Salden (zonder overigens reclame te willen maken, heb al minder goede ervaringen met hun betreffende goederen bestellen via internet, maar dit ter zijde.) die 3099 bedraagd. Misschien toch nog ergens goedkoper?
<br>