Pinarello
even een update van mijn prince,
nieuwe bidonhouders elite patao carbon zit er 1 op de andere schroef ik er pas op bij lange ritten of als het veel warmer wordt, vind 1 bidonhouder mooier staan.
nieuwe deda zero 100 stuurpen.
en een ander zadel een witte slr ti.
wil eigenlijk nu nog andere remmen monteren liefst zwarte ik vind die blinkende chorus remmen niet zo mooi tegen de witte achtergrond. en als ik dan toch bezig ben liefts nog wat lichter ook:p iemand een suggestie??
kun je zero gravity's gewoon met de standaard kabel monteren of moet je een hele nieuwe kabel aanleggen ook??
en een foto van hoe ze er nu bij staat....
[img=http://i96.photobucket.com/albums/l166/ ... C00044.jpg]
nieuwe bidonhouders elite patao carbon zit er 1 op de andere schroef ik er pas op bij lange ritten of als het veel warmer wordt, vind 1 bidonhouder mooier staan.
nieuwe deda zero 100 stuurpen.
en een ander zadel een witte slr ti.
wil eigenlijk nu nog andere remmen monteren liefst zwarte ik vind die blinkende chorus remmen niet zo mooi tegen de witte achtergrond. en als ik dan toch bezig ben liefts nog wat lichter ook:p iemand een suggestie??
kun je zero gravity's gewoon met de standaard kabel monteren of moet je een hele nieuwe kabel aanleggen ook??
en een foto van hoe ze er nu bij staat....
[img=http://i96.photobucket.com/albums/l166/ ... C00044.jpg]
-
- Forum-lid
Mooie fiets, blauw is niet mijn kleur, al is deze combinatie zeer subtiel!! Mooi, veel plezier ermee. Dat komt volgens mij wel goed.
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
-
- Forum-lid
mouse schreef:is dit een goede deal?
frame, nieuw:
Paris Carbon inkl. vork en zadelpen
Model 2006/2007
1250 euro
Als alles klopt: JA!
-
- Forum-lid
Heb stickers voor op wielen besteld en die komen er zo uit te zien.
Denk dat ik een deda stuurpen ga monteren.
Denk dat ik een deda stuurpen ga monteren.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
At ilfalco... mooi ontwerp!
Dit ontwerp hieronder is ook erg mooi en dan ipv campagnolo... Pinarello erop zetten.. dat is mijn idee als ik volgend jaar nieuwe wielen koop!
Bora ontwerp
Dit ontwerp hieronder is ook erg mooi en dan ipv campagnolo... Pinarello erop zetten.. dat is mijn idee als ik volgend jaar nieuwe wielen koop!
Bora ontwerp