Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 08 mar 2010 20:15

nicovandijk schreef:
sorcees schreef:Dezelfde fiets gisteren live gezien, ook deze kleurstelling, hele mooie fiets, maar ik vind dat glitter maar nix, ben benieuwd of dat een blijvertje is, misschien kun je die glitterstickers er na 2 jaar beter van af halen.


Waar heb je hem eigenlijk gezien? Ik dacht dat er nog niet zoveel op de weg reden met deze kleur....


Rijden er ook nog niet zoveel, heb er pas 5 in deze kleur uitgeleverd, en net bericht gekregen dat alle bestelde Dogma's een maand opgeschoven worden

swa_sentneuf
Forum-lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 aug 2009 20:42

swa_sentneuf 08 mar 2010 20:52

Afbeelding

Mijn nieuwe Pinarello FP2.

Vooraleer ik overladen word met spacer-kritiek...hij staat iets te hoog. Naar mijn eerste zit-gevoel mag zowel de zadel iets lager en mag er een spacertje tussen uit. Doch mijn FM is van mening dat ik deze positie eerst een tijdje moet uittesten.
We zullen wel zien.

_pino_
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 26 jan 2009 23:32

_pino_ 08 mar 2010 21:56

adroit schreef:
nicovandijk schreef:
sorcees schreef:Dezelfde fiets gisteren live gezien, ook deze kleurstelling, hele mooie fiets, maar ik vind dat glitter maar nix, ben benieuwd of dat een blijvertje is, misschien kun je die glitterstickers er na 2 jaar beter van af halen.


Waar heb je hem eigenlijk gezien? Ik dacht dat er nog niet zoveel op de weg reden met deze kleur....


Rijden er ook nog niet zoveel, heb er pas 5 in deze kleur uitgeleverd, en net bericht gekregen dat alle bestelde Dogma's een maand opgeschoven worden


Weet niet precies wie je bent en wat je in de fietsenbuiness doet, maar zou je je opmerking hier (of middels een pb) toe kunnen lichten voor wat betreft de kennis die je hebt over het opschuiven van de bestelde Dogma frames? Ik zit op een frame te wachten en zie hier op de Pinarello site al aardig wat nieuwe fietsen gepresenteerd worden van mensen die recent hun frame ontvangen hebben, maar mijn dealer en ik verblijven vooralsnog in het donker wat betreft een concrete datum van levering, indien je wat informatie zou kunnen verschaffen om het wachten te verzachten dan zou ik dat ten zeerste waarderen.

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39522
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 08 mar 2010 22:51

colnagofreak schreef:
Daniel1975 schreef:Ben wel benieuwd waar Pina voor 2011 mee komt. De Prince gaat er (jammer genoeg) uit, gerucht gaat dat er geen nieuw model wordt geintroduceert.
Een iets minder extravagant lichter(!!) frame zou volgens mij erg goed verkopen.


In 2012 komt er een nieuwe Paris, let op mijn woorden! ;)

2012 pas? :(
Less is bore

kort
Forum-lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 31 aug 2007 17:49

kort 09 mar 2010 00:06

Een nieuwe Prince in 2012?

adroit
Forum-lid
Berichten: 1247
Lid geworden op: 19 jan 2006 19:25
Locatie: Rosmalen
Contact

adroit 09 mar 2010 08:59

*Pino* schreef:
adroit schreef:
nicovandijk schreef:

Waar heb je hem eigenlijk gezien? Ik dacht dat er nog niet zoveel op de weg reden met deze kleur....


Rijden er ook nog niet zoveel, heb er pas 5 in deze kleur uitgeleverd, en net bericht gekregen dat alle bestelde Dogma's een maand opgeschoven worden


Weet niet precies wie je bent en wat je in de fietsenbuiness doet, maar zou je je opmerking hier (of middels een pb) toe kunnen lichten voor wat betreft de kennis die je hebt over het opschuiven van de bestelde Dogma frames? Ik zit op een frame te wachten en zie hier op de Pinarello site al aardig wat nieuwe fietsen gepresenteerd worden van mensen die recent hun frame ontvangen hebben, maar mijn dealer en ik verblijven vooralsnog in het donker wat betreft een concrete datum van levering, indien je wat informatie zou kunnen verschaffen om het wachten te verzachten dan zou ik dat ten zeerste waarderen.


PM gestuurd

klepper66
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 14 okt 2009 20:37

klepper66 09 mar 2010 10:57

Heeft er iemand hier ervaring met de FP6?
Ik hoor het graag

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 09 mar 2010 12:07

*Pino* schreef: Weet niet precies wie je bent en wat je in de fietsenbuiness doet, maar zou je je opmerking hier (of middels een pb) toe kunnen lichten voor wat betreft de kennis die je hebt over het opschuiven van de bestelde Dogma frames? Ik zit op een frame te wachten en zie hier op de Pinarello site al aardig wat nieuwe fietsen gepresenteerd worden van mensen die recent hun frame ontvangen hebben, maar mijn dealer en ik verblijven vooralsnog in het donker wat betreft een concrete datum van levering, indien je wat informatie zou kunnen verschaffen om het wachten te verzachten dan zou ik dat ten zeerste waarderen.


Info uit Italie: de Dogma is zo'n groot succes dat de vraag veel hoger was dan de produktie en dat heeft geleid tot grote vertragingen. En normaal wordt er al vaak later geleverd dus zou dit nog wel eens kunnen gaan duren.

klaas-kippegaas
Forum-lid
Berichten: 283
Lid geworden op: 23 mei 2009 20:36

klaas-kippegaas 09 mar 2010 13:22

Swa_Sentneuf schreef: Mijn nieuwe Pinarello FP2.

Vooraleer ik overladen word met spacer-kritiek...hij staat iets te hoog. Naar mijn eerste zit-gevoel mag zowel de zadel iets lager en mag er een spacertje tussen uit. Doch mijn FM is van mening dat ik deze positie eerst een tijdje moet uittesten.
We zullen wel zien.


Zou me weinig druk maken over commentaar op spacers, jij moet er lekker op kunnen fietsen!

azijnpissers moet je niet serieus nemen ;)
mijn bikes :

Wilier Cento Cunego | Specialized Epic Carbon | Cube Reaction | Tomahawk ICE

gupe
Forum-lid
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2009 18:25

gupe 09 mar 2010 14:39

Vraag is een levertijd bij Flarer in Italie.
Zopas mijn FP7 daar besteld en ze hadden hem zelfs op voorraad. Ik haal hem in juli op als ik er met vakantie ga .

perik
Forum-lid
Berichten: 3010
Lid geworden op: 14 jan 2007 17:40
Locatie: Rotterdam

perik 09 mar 2010 14:42

Kun je zo lang wachten dan!? :)

_pino_
Forum-lid
Berichten: 285
Lid geworden op: 26 jan 2009 23:32

_pino_ 09 mar 2010 14:51

pinarello schreef:
*Pino* schreef: Weet niet precies wie je bent en wat je in de fietsenbuiness doet, maar zou je je opmerking hier (of middels een pb) toe kunnen lichten voor wat betreft de kennis die je hebt over het opschuiven van de bestelde Dogma frames? Ik zit op een frame te wachten en zie hier op de Pinarello site al aardig wat nieuwe fietsen gepresenteerd worden van mensen die recent hun frame ontvangen hebben, maar mijn dealer en ik verblijven vooralsnog in het donker wat betreft een concrete datum van levering, indien je wat informatie zou kunnen verschaffen om het wachten te verzachten dan zou ik dat ten zeerste waarderen.


Info uit Italie: de Dogma is zo'n groot succes dat de vraag veel hoger was dan de produktie en dat heeft geleid tot grote vertragingen. En normaal wordt er al vaak later geleverd dus zou dit nog wel eens kunnen gaan duren.


Vandaag eindelijk nieuws van mijn dealer ontvangen, mijn Dogma heeft een maand vertraging, maar zit dan nog bij de eerste levering die hij ontvangt. Ik heb dus inderdaad last van een maand vertraging, maar de totale levertijd die ik ondervind (heb redelijk laat besteld tov anderen) zou dan op 8 weken komen. Goed nieuws want ik kan er prima mee leven als ik mijn fiets maar voor mei binnen heb.

Plaats reactie