Pinarello
-
- Forum-lid
Zo ver zou ik het ook niet willen drijven maar dat momenteel een beetje over the top aan het gaan is is een feit. De duurste fietsen overschrijden de prijs van een klein autootje!!
Ge moet zére rijen als ge moet zére rijen en nie zére rijen als ge niet zére moet rijen.
-
- Forum-lid
Anaszi2.0 schreef:Wat zou het leven makkelijk zijn als we allemaal op hetzelfde simpele 105 fietsje reden
Ik ben toch nog steeds erg blij met mijn 'simpele 105 fietsje' ....
"To conquer oneself is a greater victory than to conquer thousands in a battle"
Ijzeren Briek schreef:Zo ver zou ik het ook niet willen drijven maar dat momenteel een beetje over the top aan het gaan is is een feit. De duurste fietsen overschrijden de prijs van een klein autootje!!
De duurste auto's overschrijden de prijs van een leuk huisje!
Watikjebrom schreef:Ik ben toch nog steeds erg blij met mijn 'simpele 105 fietsje' ....
Jij heb hem niet begrepen
Ijzeren Briek schreef:Tja, wat had je gedacht: ik heb mij net een frameset gekocht van 3000+ maar eigenlijk rijdt het geen moer beter dan mijn vorig dat minder dan de helft van de prijs kost?
Diegene die zoiets zeggen zijn niet dik gezaaid.
En op zich logisch denk ik dat men verschil voelt tussen een Fzoveel en een Prince/Dogma: waarschijnlijk zijn die afgemonteerd met ander, moderner, spul dan je oude fiets...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Waarom zou ik dat niet durven zeggen? Hier nog een die van Eurus 2007 naar Shamal 2010 over is gegaan en van Record 2006 naar SuperRecord 2010. Schakelt en stuurt het allemaal nu zoveel bete? Ietsje ja, maar dat zal vooral in de slijtage zitten van de andere spulletjes. Maar ik wilde het gewoon hebben.
Echter, het verschil tussen een FP2 en een Prince is overduidelijk, ook voor een simpele wielertoerist als ondergetekende. Of het het prijsverschil allemaal waard is mag je rustig je vraagtekens bij zetten, maar het verschil voel je.
Echter, het verschil tussen een FP2 en een Prince is overduidelijk, ook voor een simpele wielertoerist als ondergetekende. Of het het prijsverschil allemaal waard is mag je rustig je vraagtekens bij zetten, maar het verschil voel je.
Less is bore
-
- Forum-lid
Daniel1975 schreef:Waarom zou ik dat niet durven zeggen? Hier nog een die van Eurus 2007 naar Shamal 2010 over is gegaan en van Record 2006 naar SuperRecord 2010. Schakelt en stuurt het allemaal nu zoveel bete? Ietsje ja, maar dat zal vooral in de slijtage zitten van de andere spulletjes. Maar ik wilde het gewoon hebben.
Ik ben best wel tevreden met mijn FP 2'tje
Voor mij geen dure frames en dito afmontage...het constante gevoel dat uw dure fiets ontvreemd kan worden tijdens cyclo's of tourtochten is niet aan mij besteed.
Laastleden nog een dure Orbea gestolen van ploegmakker tegen gevel van café en dan stonden ernog 3 fietsen voor !!
-
- Forum-lid HC
Ijzeren Briek schreef:Zo ver zou ik het ook niet willen drijven maar dat momenteel een beetje over the top aan het gaan is is een feit. De duurste fietsen overschrijden de prijs van een klein autootje!!
Mijn auto'tje heeft me 650,- gekost en heeft me al 2x zover gebracht als mn racefietsje! Voor dat geld heb je nog maar net de Fulcrum Racing 1 wielen met een cassette ;P.
Slotje er op en/of niet uit het oog verliezen / onbeheerd achterlaten.Swa_Sentneuf schreef:Voor mij geen dure frames en dito afmontage...het constante gevoel dat uw dure fiets ontvreemd kan worden tijdens cyclo's of tourtochten is niet aan mij besteed.
Dus: Ga maar vast sparen
-
- Forum-lid
Foosho schreef:Slotje er op en/of niet uit het oog verliezen / onbeheerd achterlaten.Swa_Sentneuf schreef:Voor mij geen dure frames en dito afmontage...het constante gevoel dat uw dure fiets ontvreemd kan worden tijdens cyclo's of tourtochten is niet aan mij besteed.
Absoluut geen behoefte toe...
Ben vorig jaar een WT'er tegen gekomen op de Scheldeprijs in Schoten (WT-versie) met een Colnago Ferrari in het bijzijn van twee "fietsbewakers". Terwijl de WT'er ging inschrijven stonden beide heren zijn fietsje te bewaken...
Swa_Sentneuf schreef:Foosho schreef:Slotje er op en/of niet uit het oog verliezen / onbeheerd achterlaten.Swa_Sentneuf schreef:Voor mij geen dure frames en dito afmontage...het constante gevoel dat uw dure fiets ontvreemd kan worden tijdens cyclo's of tourtochten is niet aan mij besteed.
Absoluut geen behoefte toe...
Ben vorig jaar een WT'er tegen gekomen op de Scheldeprijs in Schoten (WT-versie) met een Colnago Ferrari in het bijzijn van twee "fietsbewakers". Terwijl de WT'er ging inschrijven stonden beide heren zijn fietsje te bewaken...
hihihihih