Pinarello
-
- Forum-lid
laten we er maar over op houden misschien ben ik beetje tevroeg geweest
wim heeft me gisteren en mail gestuurd dat die er als doet
maar zit veel tegen in italie
blijf wel klote begin juni tot nu
zit je daar met licentie van knwu
rudi
poortvliet schreef:laten we er maar over op houden misschien ben ik beetje tevroeg geweest
te vroeg geweest?
je hebt een onvolledig ,eenzijdig verhaal neergezet en dan zeggen laten we er maar over op houden ,erg makkelijk
enige excuses richting Evertse hier zouden wel op zijn plaats zijn lijkt mij
Ik snap niet dat je zo zeurt nu, je hebt toch een fiets, je kan toch fietsen? Dus wat maakt het uit dat je een licentie van hebt? En hoezo klote? Ja het duurt lang voordat het is afgehandeld, maar er is toch niet echt wat aan de hand, je hebt gewoon je fiets gehad de hele tijd. Dus ik snap je punt echt niet !!
-
- Forum-lid HC
Volgende keer het volledige verhaal vertellen Mr.Poortvliet, je verliest zo wel je geloofwaardigheid op dit forum. Je hebt gewoon door kunnen fietsen op je Pina dus moet je daar niet over zeiken. Dat het bij Pina een half jaar duurt is buiten alle proporties maar Evertse heeft je wel netjes behandeld zo als het hoort.
Hoe ga je die nieuwe fiets nu bij Evertse ophalen? Ik zou met schaamrood op de kaken en een grote vlaai daar binnenstappen en diep door het stof kruipen als ik jou was!
Hoe ga je die nieuwe fiets nu bij Evertse ophalen? Ik zou met schaamrood op de kaken en een grote vlaai daar binnenstappen en diep door het stof kruipen als ik jou was!
-
- Forum-lid
ja ik wil wim niet zwart maken op de site mischien kom wel zo over
zeker als het netjes word opgelost zal in me schamen weet ik ook wel
dan zal ik mijn excuses richting Evertse moeten aan bieden
maar had dan gezegd kan wel meer als half jaar duren voor ik wat weet
dan weet ik ook waar ik aan toe ben
rudi
-
- Forum-lid HC
Als je de Pinarellosite op dit forum had doorgenomen, dan had je kunnen weten dat dit de tijdsduur is die Pinarello normaal nodig heeft om tot een eindafwikkeling te komen.
Succes met je nieuwe fiets en je goede fietsenmaker.
Succes met je nieuwe fiets en je goede fietsenmaker.
poortvliet schreef:ja ik wil wim niet zwart maken op de site mischien kom wel zo over
Quote van Wim:
Inderdaad, een half jaar is te lang ,wij dienen de schade in bij de importeur en moeten afwachten wat hun reactie is (terecht of onterecht).
Je hebt gedurende deze hele periode ook gewoon op de fiets kunnen rijden zonder problemen, als dit niet het geval was geweest hadden wij ook gewoon voor een passende oplossing gezorgt, maar je kon wel gewoon blijven fietsen.
- Wim vind het vreemd dat de fiets binnen 2 dagen al weer te koop stond. Eens!
- Wim zegt ook dat hij het ook te lang vind duren, maar zegt ook dat je gedurende die tijd gewoon hebt kunnen fietsen. Klopt!!
- Wim zegt ook dat wanneer dat niet het geval zou zijn geweest, hij voor een passende oplossing had gezorgd. (ook Wim fietst graag en begrijpt ook dat je, met of zonder licentie, eigenlijk niet zonder je Pina kan!) Top!
Ik heb geen Pina en geen aandelen in Evertse Sport, maar ik durf hier wel hardop te zeggen (of eigenlijk schrijven) dat Wim hier geen blaam treft en al jaren z'n werk met hart en ziel en naar eer en geweten doet. En goed!
Kortom Poortvliet, voor de volgende keer: graag wat zorgvuldiger een bericht plaatsen svp en nu je excuus aanbieden. Hup!
Niets is wat het lijkt..
- Supergrover
- Forum-lid HC
Zo, das een beste batterij!!
arme grammenjagers....
[img=http://cdn0.media.cyclingnews.futurecdn ... ia_600.jpg]
arme grammenjagers....
[img=http://cdn0.media.cyclingnews.futurecdn ... ia_600.jpg]
Snap zo ie zo niet waarom ze die accu's zo belachelijk lomp van vorm maken. Terwijl het beslist anders kan. Maak 'm langwerpig, maak een zadelpen met een batterijhouder erin (deze zijn toch hol van binnen) en klaar! Geen idee of het kan, maar volgens mij moet het wegwerken van een dergelijke accu toch mooier en beter kunnen.
Niets is wat het lijkt..