Pinarello
-
- Forum-lid HC
fizik schreef:Nog wel even de stickers van de velgen. Die verprutsen de verder beeldschone fiets toch een beetje.
Weg met die Mavics, Shamals of Eurus eronder! Scheelt weer gepeuter aan stickers.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
brekson schreef:Ik denk dat je voorband verkeerd gemonteerd is, kijk eens even.
Ik ben nu niet in de buurt van mijn bandjes , maar ik denk wel dat de rijrichting andersom is
Als het niet zo is.....don't shoot me
I will not shoot you, don't worry! Maar de voorband ligt er echt goed op hoor.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
Klopt , het is je achterwiel in close up op de derde foto ipv je voorwiel nu ik goed zie
'k had niet goed gekeken naar de fotopositie
'k had niet goed gekeken naar de fotopositie
Pinaride schreef:brekson schreef:Ik denk dat je voorband verkeerd gemonteerd is, kijk eens even.
Ik ben nu niet in de buurt van mijn bandjes , maar ik denk wel dat de rijrichting andersom is
Als het niet zo is.....don't shoot me
I will not shoot you, don't worry! Maar de voorband ligt er echt goed op hoor.
Sworks Venge
Hij is zeer mooi geworden Pinaride. Ik geniet nog steeds ten volle van je oude fietsje
Pinarello F4:13
Giant (trainingsfiets)
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -de-vries/" onclick="window.open(this.href);return false;
Giant (trainingsfiets)
http://deelnemers.alpe-dhuzes.nl/acties ... -de-vries/" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sorry dat ik geen Oh en Ahh roep, maar ik vind hem veel en veel te druk.
Dit is de reden waarom ik voor het eerst in ca. 15 jaar geen Pina meer rijdt. En gezien de zeer lage postcount in dit topic ben ik niet de enige die Pina een beetje links laat liggen. Ik hoop dat ze in Italie inzien dat ze niet op de juiste weg zitten en nu toch echt eens met een licht frame in een strakke kleurstelling moeten komen.
Voor wat betreft deze fiets: ik had voor Eurus oid gekozen, een zwarte zadelpen en een egaal wit zadel. Rust creeeren rond het drukke frame. Het stuur zou ik ook wisselen (te druk), maar ik weet met 2 jaar ervaring dat het een van de fijnste sturen is ter wereld en die keuze snap ik dan wel weer.
Dit is de reden waarom ik voor het eerst in ca. 15 jaar geen Pina meer rijdt. En gezien de zeer lage postcount in dit topic ben ik niet de enige die Pina een beetje links laat liggen. Ik hoop dat ze in Italie inzien dat ze niet op de juiste weg zitten en nu toch echt eens met een licht frame in een strakke kleurstelling moeten komen.
Voor wat betreft deze fiets: ik had voor Eurus oid gekozen, een zwarte zadelpen en een egaal wit zadel. Rust creeeren rond het drukke frame. Het stuur zou ik ook wisselen (te druk), maar ik weet met 2 jaar ervaring dat het een van de fijnste sturen is ter wereld en die keuze snap ik dan wel weer.
Less is bore
Toontje68 schreef:Mooie fiets! Mooi stuur ook trouwens, een Talon 2011 model? Heb ik er bij mij nu ook op staan.. Vorige Talon van 2 maanden oud was geel geworden.
Wielen staan prima
Het stuur is al een aantal jaartjes oud. Volgens mij is dit stuur alleen nog als compact te verkrijgen, maar ik kan het mis hebben.
Stoppel schreef:Hij is zeer mooi geworden Pinaride. Ik geniet nog steeds ten volle van je oude fietsje
Hey Stoppel, Ben blij te horen dat de fiets bevalt.
<<Pijn is tijdelijk, opgeven is voor eeuwig!>>
Mijn Bloggie!
Mijn Bloggie!
Je fiets is een lust voor het oog, Pinaride. Wat een mooie FP7. Aan de fiets is te zien dat fietsen om plezier gaat! Wat betreft de wielen, denk ik dat campa (of Fulcrum) wielen inderdaad het mooiste zijn, maar die zullen weer een ander rij karakter geven waarvan je moet houden.(ik wel)
Ik weet niet of dit nog nieuws is?
Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
http://www.bike-eu.com/news/4880/pinare ... bikes.html
Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee.
http://www.bike-eu.com/news/4880/pinare ... bikes.html
Zij is ook tegen