Lekke Bandenstand 2006
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zit dit topic met grooooooooooote verbazing te lezen. Zoveel lekke banden....pfft, onbegrijpelijk. Ik heb vorig jaar 1x lek gereden en dit jaar ook 1x. Allebei tijdens de AGR, lekker toeval. Kunnen jullie geen banden omleggen? Verkeerde spanning? Niet opletten waar je overheen stuurt? Wie kan het uitleggen...?
Less is bore
Bijvoorbeeld: uit moeten wijken voor een inparkerende auto. Stoeprand (geen stoeprandje) mee pakken en er "gelukkig" met slechts een snake bite vanaf komen. Was ik even blij dat ik op de MTB was in plaats van op de race fiets!
Voor mij komen die verhalen van 0 lekke banden in een jaar net zo ongeloofwaardig over dan onderstaande getallen bij sommige anderen. Hoe doen ze dat toch 0 lekke banden in een jaar ????
@Daniel: 1. met zoveel lekke banden leer je vanzelf banden omleggen.2. race: 8 bar, michelin pro 2 race, MTB 2.5 bar Schwalbe RR3. Glas zie je niet altijd liggen, net als een stukje ijzerdraad of een klinker op het fietspad terwijl je achter een fietsmaat fietst die het niet nodig vindt om te waarschuwen. Zo kan ik er nog wel wat noemen.
Pietalala, de volgende is weer voor jouw!
1.Toni_____________________152.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------8 (dit jaar; vorige 4 jaar 0)5. krommenek ______________6 Cascarsi_________________66.Cor01___________________4 eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3 Noppie__________________3 Cristallo_________________3 joren ___________________38. Balenaar_________________2 who cares________________2 Dinie ___________________2 Coño Morales_____________2 Ridley Rijder______________29. Speric___________________1 Ottie___________________ 1 zever___________________1 Michiel05_________________1 Rolandt__________________1 Juri_____________________1 Antoni __________________1 Tour du senegal___________1 The Riddler_______________1 Rien____________________1 Chevalier________________1 Cas*___________________1 Bianchi rider___________1 Rene1___________________1 Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0 Casran__________________0 Squadra_________________0 Marcel___________________0 Diogenes_________________0 de bolle__________________0 Kikkie___________________0
Voor mij komen die verhalen van 0 lekke banden in een jaar net zo ongeloofwaardig over dan onderstaande getallen bij sommige anderen. Hoe doen ze dat toch 0 lekke banden in een jaar ????
@Daniel: 1. met zoveel lekke banden leer je vanzelf banden omleggen.2. race: 8 bar, michelin pro 2 race, MTB 2.5 bar Schwalbe RR3. Glas zie je niet altijd liggen, net als een stukje ijzerdraad of een klinker op het fietspad terwijl je achter een fietsmaat fietst die het niet nodig vindt om te waarschuwen. Zo kan ik er nog wel wat noemen.
Pietalala, de volgende is weer voor jouw!
1.Toni_____________________152.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------8 (dit jaar; vorige 4 jaar 0)5. krommenek ______________6 Cascarsi_________________66.Cor01___________________4 eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3 Noppie__________________3 Cristallo_________________3 joren ___________________38. Balenaar_________________2 who cares________________2 Dinie ___________________2 Coño Morales_____________2 Ridley Rijder______________29. Speric___________________1 Ottie___________________ 1 zever___________________1 Michiel05_________________1 Rolandt__________________1 Juri_____________________1 Antoni __________________1 Tour du senegal___________1 The Riddler_______________1 Rien____________________1 Chevalier________________1 Cas*___________________1 Bianchi rider___________1 Rene1___________________1 Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0 Casran__________________0 Squadra_________________0 Marcel___________________0 Diogenes_________________0 de bolle__________________0 Kikkie___________________0
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik verbaas me eigenlijk ook wel een beetje over zoveel bandenpech. Ik rijd per jaar rond de 15.000 km, en tot nu toe dit jaar slechts een keer lek gereden. Ook nog op een lullig moment, namelijk tijdens de beklimming van de col d' Agnel in de Franse Alpen. We waren met een groepje aan het fietsen, en net op de plaats waar het echt steil begon te worden klapte mijn voorband. Flinke scheur, dus moeten wachten op de materiaalwagen, die we gelukkig een bij ons hadden. Nieuw bandje erop en rijden maar weer. Ik heb ook wel eens een periode veel lek gereden, maar achteraf denk ik wel dat het aan de combinatie velg-band lag. Ik reed toen op een hybride fiets, met race-bandjes, waarop normaliter wat bredere banden op zouden moeten liggen.
Op mijn 'slechtweerfiets' heb ik Stelvio bandjes van Schwalbe liggen. Deze zijn al 5000 km zonder lek. Zal dus morgen wel veranderen, en dan zal ik deze reactie vervloeken.
Op mijn 'slechtweerfiets' heb ik Stelvio bandjes van Schwalbe liggen. Deze zijn al 5000 km zonder lek. Zal dus morgen wel veranderen, en dan zal ik deze reactie vervloeken.
Hoi,
Het is lang goed gegaan, vandaag weer het haasje .
1.Toni_____________________152.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7 Cascarsi_________________66.Cor01___________________4 eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3 Noppie__________________3 Cristallo_________________3 joren ___________________38. Balenaar_________________2 who cares________________2 Dinie ___________________2 Coño Morales_____________2 Ridley Rijder______________29. Speric___________________1 Ottie___________________ 1 zever___________________1 Michiel05_________________1 Rolandt__________________1 Juri_____________________1 Antoni __________________1 Tour du senegal___________1 The Riddler_______________1 Rien____________________1 Chevalier________________1 Cas*___________________1 Bianchi rider___________1 Rene1___________________1 Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0 Casran__________________0 Squadra_________________0 Marcel___________________0 Diogenes_________________0 de bolle__________________0 Kikkie___________________0
Het is lang goed gegaan, vandaag weer het haasje .
1.Toni_____________________152.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7 Cascarsi_________________66.Cor01___________________4 eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3 Noppie__________________3 Cristallo_________________3 joren ___________________38. Balenaar_________________2 who cares________________2 Dinie ___________________2 Coño Morales_____________2 Ridley Rijder______________29. Speric___________________1 Ottie___________________ 1 zever___________________1 Michiel05_________________1 Rolandt__________________1 Juri_____________________1 Antoni __________________1 Tour du senegal___________1 The Riddler_______________1 Rien____________________1 Chevalier________________1 Cas*___________________1 Bianchi rider___________1 Rene1___________________1 Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0 Casran__________________0 Squadra_________________0 Marcel___________________0 Diogenes_________________0 de bolle__________________0 Kikkie___________________0
---- Think ahead, Cycling forward. ----
tot mijn verbazing, kan ik zeggen dat ik de afgelopen 2 seizoenen "0"keer lek heb gereden *klop klop klop* en k ben er blij mee ook, altijd voor het trainen ff de bandjes checken he en op spanning zetten +/-7/8 bar komt alles goed dan....
1.Toni_____________________162.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7 Cascarsi_________________66.Cor01___________________4 eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3 Noppie__________________3 Cristallo_________________3 joren ___________________38. Balenaar_________________2 who cares________________2 Dinie ___________________2 Coño Morales_____________2 Ridley Rijder______________2 Mjollnir__________________29. Speric___________________1 Ottie___________________ 1 zever___________________1 Michiel05_________________1 Rolandt__________________1 Juri_____________________1 Antoni __________________1 Tour du senegal___________1 The Riddler_______________1 Rien____________________1 Chevalier________________1 Cas*___________________1 Bianchi rider___________1 Rene1___________________1 Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0 Casran__________________0 Squadra_________________0 Marcel___________________0 Diogenes_________________0 de bolle__________________0 Kikkie___________________0
Het houdt nooit op. Nieuwe Racing Ralph band. Ik word niet goed!
-->
-->
1.Toni_____________________172.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7 Cascarsi_________________66.Cor01___________________4 eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3 Noppie__________________3 Cristallo_________________3 joren ___________________38. Balenaar_________________2 who cares________________2 Dinie ___________________2 Coño Morales_____________2 Ridley Rijder______________2 Mjollnir__________________29. Speric___________________1 Ottie___________________ 1 zever___________________1 Michiel05_________________1 Rolandt__________________1 Juri_____________________1 Antoni __________________1 Tour du senegal___________1 The Riddler_______________1 Rien____________________1 Chevalier________________1 Cas*___________________1 Bianchi rider___________1 Rene1___________________1 Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0 Casran__________________0 Squadra_________________0 Marcel___________________0 Diogenes_________________0 de bolle__________________0 Kikkie___________________0
-->
-->
1.Toni_____________________172.Pietalala_________________133.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7 Cascarsi_________________66.Cor01___________________4 eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3 Noppie__________________3 Cristallo_________________3 joren ___________________38. Balenaar_________________2 who cares________________2 Dinie ___________________2 Coño Morales_____________2 Ridley Rijder______________2 Mjollnir__________________29. Speric___________________1 Ottie___________________ 1 zever___________________1 Michiel05_________________1 Rolandt__________________1 Juri_____________________1 Antoni __________________1 Tour du senegal___________1 The Riddler_______________1 Rien____________________1 Chevalier________________1 Cas*___________________1 Bianchi rider___________1 Rene1___________________1 Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0 Casran__________________0 Squadra_________________0 Marcel___________________0 Diogenes_________________0 de bolle__________________0 Kikkie___________________0
1.Toni_____________________16
2.Pietalala_________________13
3.Swind___________________11
4. Silvan___________________8
4.Fiedoo------------------------------8
5. krommenek ______________7
Cascarsi_________________6
6.Cor01___________________4
eef*_____________________4
7. Trek OCLV_______________3
Noppie__________________3
Cristallo_________________3
joren ___________________3
8. Balenaar_________________2
who cares________________2
Dinie ___________________2
Coño Morales_____________2
Ridley Rijder______________2
Mjollnir__________________2
9. Speric___________________1
Ottie___________________ 1
zever___________________1
Michiel05_________________1
Rolandt__________________1
Juri_____________________1
Antoni __________________1
Tour du senegal___________1
The Riddler_______________1
Rien____________________1
Chevalier________________1
Cas*___________________1
Bianchi rider___________1
Rene1___________________1
Ron Engels_______________1
10. Eddie Bouncer____________0
Casran__________________0
Squadra_________________0
Marcel___________________0
Diogenes_________________0
de bolle__________________0
Kikkie___________________0
Joeny ____________________2
2.Pietalala_________________13
3.Swind___________________11
4. Silvan___________________8
4.Fiedoo------------------------------8
5. krommenek ______________7
Cascarsi_________________6
6.Cor01___________________4
eef*_____________________4
7. Trek OCLV_______________3
Noppie__________________3
Cristallo_________________3
joren ___________________3
8. Balenaar_________________2
who cares________________2
Dinie ___________________2
Coño Morales_____________2
Ridley Rijder______________2
Mjollnir__________________2
9. Speric___________________1
Ottie___________________ 1
zever___________________1
Michiel05_________________1
Rolandt__________________1
Juri_____________________1
Antoni __________________1
Tour du senegal___________1
The Riddler_______________1
Rien____________________1
Chevalier________________1
Cas*___________________1
Bianchi rider___________1
Rene1___________________1
Ron Engels_______________1
10. Eddie Bouncer____________0
Casran__________________0
Squadra_________________0
Marcel___________________0
Diogenes_________________0
de bolle__________________0
Kikkie___________________0
Joeny ____________________2
Reed even op de baan om een paar glasbakken te ontwijken. Kom ik op de baan rijd er een vrachtwagen achter me. Ik moest terug op het fietspad springen. Men achterwiel schoof zo'n mooie 5 meter mee.
Conclusie: Veloflex carbon kapot (lag er juist 15 minuten op ) En men nieuwe latex binneband ook kapot. Aan het wiel was wel niets aan. =)
Ik kom dichter Toni, pas maar op
1.Toni_____________________162.Pietalala_________________143.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7 Cascarsi_________________66.Cor01___________________4 eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3 Noppie__________________3 Cristallo_________________3 joren ___________________38. Balenaar_________________2 who cares________________2 Dinie ___________________2 Coño Morales_____________2 Ridley Rijder______________2 Mjollnir__________________29. Speric___________________1 Ottie___________________ 1 zever___________________1 Michiel05_________________1 Rolandt__________________1 Juri_____________________1 Antoni __________________1 Tour du senegal___________1 The Riddler_______________1 Rien____________________1 Chevalier________________1 Cas*___________________1 Bianchi rider___________1Rene1___________________1 Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0 Casran__________________0 Squadra_________________0 Marcel___________________0 Diogenes_________________0 de bolle__________________0 Kikkie___________________0 Joeny ____________________2
Conclusie: Veloflex carbon kapot (lag er juist 15 minuten op ) En men nieuwe latex binneband ook kapot. Aan het wiel was wel niets aan. =)
Ik kom dichter Toni, pas maar op
1.Toni_____________________162.Pietalala_________________143.Swind___________________114. Silvan___________________84.Fiedoo------------------------------85. krommenek ______________7 Cascarsi_________________66.Cor01___________________4 eef*_____________________47. Trek OCLV_______________3 Noppie__________________3 Cristallo_________________3 joren ___________________38. Balenaar_________________2 who cares________________2 Dinie ___________________2 Coño Morales_____________2 Ridley Rijder______________2 Mjollnir__________________29. Speric___________________1 Ottie___________________ 1 zever___________________1 Michiel05_________________1 Rolandt__________________1 Juri_____________________1 Antoni __________________1 Tour du senegal___________1 The Riddler_______________1 Rien____________________1 Chevalier________________1 Cas*___________________1 Bianchi rider___________1Rene1___________________1 Ron Engels_______________110. Eddie Bouncer____________0 Casran__________________0 Squadra_________________0 Marcel___________________0 Diogenes_________________0 de bolle__________________0 Kikkie___________________0 Joeny ____________________2
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>