Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Syntace stuurpen

daftreks
Forum-lid

daftreks 23 jan 2006 19:17

Over de Syntace f99 lees ik op de syntace site het volgende:
"Attention: Attach directly to the steerer tube of your fork. Do not use adapters or shims.
Ik heb een 1 inch voorvork, en zal dus wel een shim moeten gebruiken om hem te monteren. Heeft iemand dit wel eens gedaan, weet iemand of het echt schadelijk is om wel een shim te gebruiken of dat ze het zeggen om zich in te dekken?
Groeten,
            David
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé

poets
Forum-lid

Gebruikersavatar poets 23 jan 2006 19:26

voor zover ik weet hebben ze zelf ook shims op hun site.waarvoor verkopen ze die dan?
vorig jaar net een F99 gekocht en ook een 1" balhoofd,op dit moment nog niks mee aan de hand.

daftreks
Forum-lid

daftreks 23 jan 2006 19:29

Quoten: Origineel geplaatst door poets op 23 Januari 2006

voor zover ik weet hebben ze zelf ook shims op hun site.waarvoor verkopen ze die dan?vorig jaar net een F99 gekocht en ook een 1" balhoofd,op dit moment nog niks mee aan de hand.

O ok dat dacht ik al, want wat is er nou mis met een shim ertussen , maar het staat toch echt op hun site :
http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=379
"Courir, c\'est mourir un peu" - T. Krabbé

fdegrove
Forum-lid

fdegrove 07 feb 2006 04:38

Quoten: Origineel geplaatst door Daf treks op 23 Januari 2006

Over de Syntace f99 lees ik op de syntace site het volgende:
"Attention: Attach directly to the steerer tube of your fork. Do not use adapters or shims.
Ik heb een 1 inch voorvork, en zal dus wel een shim moeten gebruiken om hem te monteren. Heeft iemand dit wel eens gedaan, weet iemand of het echt schadelijk is om wel een shim te gebruiken of dat ze het zeggen om zich in te dekken?
Groeten,
            David

Hallo,
Is dat niet omdat de F99 voor MTB gebruik is gedacht?
Ciao,

Snobisme is een dure hobby...

Plaats reactie