trek madone
Hallo,
@franklin: welke frame maat heb je? Een 56, 58,...
Want meestal zijn de grotere frame's minder mooi, maar deze weer wel!!!
Mvg, TrekShack
@franklin: welke frame maat heb je? Een 56, 58,...
Want meestal zijn de grotere frame's minder mooi, maar deze weer wel!!!
Mvg, TrekShack
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
Trek Madone 6.5 pro 2009 (paintjob), Sram Force
Het is een 56 frame. Ben het met je eens dat hele grote maten vaak wat minder ogen, maar dat vind ik ook van hele kleine maten. Maar goed je hebt zelf weinig invloed op welke maat je nodig hebt natuurlijk.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Hallo,
En met welke combinatie van binnenbeenlengte is dat dan?
Want ik rij met een 58cm frame (Madone), en ik heb soms het gevoel dat mijn frame net iets te groot is. Zeker qua bovenbuislengte, waardoor ik soms een minder zelfzeker/stabiel rijgevoel heb.
Mvg, TrekShack
Franklin schreef:Het is een 56 frame. Ben het met je eens dat hele grote maten vaak wat minder ogen, maar dat vind ik ook van hele kleine maten. Maar goed je hebt zelf weinig invloed op welke maat je nodig hebt natuurlijk.
En met welke combinatie van binnenbeenlengte is dat dan?
Want ik rij met een 58cm frame (Madone), en ik heb soms het gevoel dat mijn frame net iets te groot is. Zeker qua bovenbuislengte, waardoor ik soms een minder zelfzeker/stabiel rijgevoel heb.
Mvg, TrekShack
Trek Madone 5.2 2011, Shimano Ultegra
-
- Forum-lid
trek zijn goede fietsen vindt ik ook al heb ik 4 madone 5.2 gescheurd maar als ik hem bnnen deed kreeg ik die dag nog een andere dus pefecte service. omdat ze toch maar bleven breken en een 2008 2009 en 2010 model heb gehad, heb ik nu beslist samen met de verkoper om een6.2 2011 kader te nemen mits 200€ opleg dus mag zeker niet klagen. (heb er 2 gescheurd aan de zadelpen, 1 aan het balhoofd en 1 aan de bracket)
-
- Forum-lid HC
Nica schreef: Op zich had dit probleem weinig te maken met een frame maar met een afstelling en dergelijke die niet lekker klopte..
Verklaar je nader. Aan de afstelling kan weinig mis gaan.
What makes the boat go faster?
ow ik zit niet op te letten.... en druk mijn hele verhaal weg... shit...
Maar de strekking kwam er op neer dat ik heel veel gezeur heb gehad met een trek en Trek geen echte poot uit heeft gestoken.
Als ik wist wat het probleem was had ik het zelf opgelost Livio..
Maar het kwam er op neer dat wat ze ook deden er overal een flinke fout was de drive train, ongeveer alles is een keer vervangen, maar het schakelen was te traag, en tikte regelmatig de verkeerde kant, liep aan op verschillende kransjes.
Het was maar een 105 afmontage, maar dit moet meer dan voldoende werken.
Uiteraard was het aanlopen niet op de kritiek binnenste en buitenste kransjes..
Het beste werkte het toen ze er een iets langere of kortere trap as monteerde, maar toen ging die weer rustig omlaag schakelen voordat die omhoog schakelde..
Het komt er op neer het was gewoon een bende, waarvoor geen oplossing kon worden gevonden, of geboden... De oplossing van een compleet nieuwe fiets wilde zowel trek als de fm mij niet bieden..
Maar de strekking kwam er op neer dat ik heel veel gezeur heb gehad met een trek en Trek geen echte poot uit heeft gestoken.
Als ik wist wat het probleem was had ik het zelf opgelost Livio..
Maar het kwam er op neer dat wat ze ook deden er overal een flinke fout was de drive train, ongeveer alles is een keer vervangen, maar het schakelen was te traag, en tikte regelmatig de verkeerde kant, liep aan op verschillende kransjes.
Het was maar een 105 afmontage, maar dit moet meer dan voldoende werken.
Uiteraard was het aanlopen niet op de kritiek binnenste en buitenste kransjes..
Het beste werkte het toen ze er een iets langere of kortere trap as monteerde, maar toen ging die weer rustig omlaag schakelen voordat die omhoog schakelde..
Het komt er op neer het was gewoon een bende, waarvoor geen oplossing kon worden gevonden, of geboden... De oplossing van een compleet nieuwe fiets wilde zowel trek als de fm mij niet bieden..
-
- Forum-lid HC
Nog nooit gehoord dat een 105 niet goed af te stellen was (maar dan ook nooit).
What makes the boat go faster?
Dat kan wezen... misschien eens vragen aan mijn FM...
Wat precies het probleem is geweest weet ik niet, maar ik bleef problemen ondervinden!
Op het laatste begonnen ze erover dat het heel mee ging, maar dat ik het kapot maakte...
Maar goed de fiets is weg, en ik rijdt nu verzuurd maar tevreden rond op een prima afgestelde sora fiets.
Wat precies het probleem is geweest weet ik niet, maar ik bleef problemen ondervinden!
Op het laatste begonnen ze erover dat het heel mee ging, maar dat ik het kapot maakte...
Maar goed de fiets is weg, en ik rijdt nu verzuurd maar tevreden rond op een prima afgestelde sora fiets.