Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Gevraagd: Testers

Gebruikersavatar
janus
Forum-lid
Berichten: 216
Lid geworden op: 04 aug 2005 13:29

Gebruikersavatar janus 23 jan 2006 10:39

Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 22 Januari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 18 Januari 2006

Maarreeeeh zijn er eigenlijk al mailtjes verstuurt of heeft iedereen een grondige reden om het niet te doen?


 Ik heb een mailtje verstuurt naar @rijden en inmiddels een uitnodiging voor 3 februari terug gehad.
Ik heb met verbazing deze discussie gevolgd over deze goedkope racegroepen. Ik hoop gewoon een leuke dag te hebben!!!! Heb zelf net een nieuwe C50 besteld met Chorus.
Maar daarom hoeft het fietsplezier met een goedkoop fietsje of racegroep niet minder te zijn. Ben zelf benieuwd naar de functionaliteit van deze groepen!!!!

Ik ben er ook bij en hoop op een leuke dag met verschillende fietsen. Ik heb heb altijd met campa gereden en ben wel een benieuwd naar die waslijnen voor het stuur.
ik fiets ook

speric
Forum-lid HC
Berichten: 4875
Lid geworden op: 28 okt 2005 17:22

speric 23 jan 2006 12:13

Quoten: Origineel geplaatst door Pietr op 20 Januari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 20 Januari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Pietr op 20 Januari 2006


Ik zou me zeker aanmelden, ware het niet dat:
1 ik in het onderwijs werk, het wordt dus moeilijk om een vrije dag op te nemen (het is overigens niet onmogelijk);
2 ik nog geen fiets heb (dus ook geen pedalen en kleding).
Ik heb wel deze test uit 2005 met veel plezier gelezen.

Staan een paar mooie quotes in van een zeker iemand .....

Laat me raden: van "the one and only" Eric. Dus jij hebt ook op de Gazelle Dauphine gereden en er mede voor gezorgd dat die als winnaar uit de bus kwam? Of is deze fiets al in 2004 getest.


Was een hele fijne fiets om op te rijden, voelde fijn aan. mij favorite was de ridley, voelde wat directer aan en oogde ook wat stoerder ..
 
Janus :
Ik heb me opgegeven....tsja buitendienst kan altijd wel een dagje spijbelen haha.
ben erg benieuwd. lijkt me gewoon errug grappig......enne Erik....ik wist niet dat je dominee was 
janus mannimo
 
Ik ben ook geen dominee ... das was een Belgische medetester..

 
gr.
eriC !

rijden_
Forum-lid
Berichten: 270
Lid geworden op: 23 aug 2005 11:23

rijden_ 26 jan 2006 21:19

Quoten: Origineel geplaatst door rijden! op 17 Januari 2006


Mannen! (M/V)
..voor onze jaarlijkse 'lezerstest' in FIETS zoeken wij vier rijders die graag mee willen werken. Voorwaarden: je moet kunnen op vrijdag 3 februari (eventueel 11 februari bij sneeuw en 11-stedentocht), je moet abonnee zijn, je moet passen op een 56 cq 58 fiets, je moet ook met Tiagra en Veloce willen rijden en je moet het vooral LEUK vinden! Locatie: Wageningen. Duurt de hele dag. Bedoeling: testritten rijden ( rondje incl. Wageningse Berg), mening vormen, fotomodel 'staan', formulieren invullen, open staan voor discussie, geen aversie tegen danwel Campagnolo danwel Shimano hebben... En je moet komen opdagen met een helm, eigen schoenen en pedalen en een beetje knappe outfit. Je krijgt contract voor 2006, wel koffie en lunch. Voor douchegelegenheid wordt gezorgd!
Mailtje naar m.grootjans@smm.nl met naam, emailadres, abonneenummer en zeer kort en bondig waarom wij jou gaan uitnodigen!
 ..onderussen hebben vier dappere fietsers zich aangemeld. Dank daarvoor. We zijn toch nog op zoek naar een vijfde tester! Het gaat zeker door volgende week 3 februari! Of de winterspelen moeten zich ineens verplaatst zijn van Turijn naar Wageningen... dan een week later...
...het is niet de fiets die plezier geeft, het is het Fietsen....

Gebruikersavatar
daniel1975
Forum-lid HC
Berichten: 39518
Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14

Gebruikersavatar daniel1975 27 jan 2006 12:02

"Helaas" zit ik in Praag dan. Had heel graag meegewerkt.
Less is bore

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 27 jan 2006 17:30

Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 20 Januari 2006

Pfff, Ken anders een nieuweling die vorig seizoen bijna ALLES heeft gewonnen, en dat als 1e jaars op een Target Met Sora.... Ik dacht dat hij 17 overwinningen ofzo had. En niet enkel criteriums hor. Zaten dacht ik stuk of 3 klassiekers bij.


Vorig seizoen dus 2005 of 2004 lijkt me wel apart aangezien ik hem dan haast wel hebben moeten zien rijden, en als ik dan terug kijk in die data base van de KNWU zoudie jongen haast wel boven aan moeten staan 17 x 50 punten??  de meeste die bovenaan staan ken ik wel, en weet daarvan met wat voor materiaal ze rijden. 

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 jan 2006 12:10

overwinningen in Belgie en Duitsland staan niet op de knwu lijsten he kuiper
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

juri
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:26

juri 28 jan 2006 22:47

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 27 Januari 2006



Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 20 Januari 2006

Pfff, Ken anders een nieuweling die vorig seizoen bijna ALLES heeft gewonnen, en dat als 1e jaars op een Target Met Sora.... Ik dacht dat hij 17 overwinningen ofzo had. En niet enkel criteriums hor. Zaten dacht ik stuk of 3 klassiekers bij.



Vorig seizoen dus 2005 of 2004 lijkt me wel apart aangezien ik hem dan haast wel hebben moeten zien rijden, en als ik dan terug kijk in die data base van de KNWU zoudie jongen haast wel boven aan moeten staan 17 x 50 punten??  de meeste die bovenaan staan ken ik wel, en weet daarvan met wat voor materiaal ze rijden. 

Mats Boeve toch ?

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 29 jan 2006 00:04

Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 28 Januari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 27 Januari 2006



Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 20 Januari 2006

Pfff, Ken anders een nieuweling die vorig seizoen bijna ALLES heeft gewonnen, en dat als 1e jaars op een Target Met Sora.... Ik dacht dat hij 17 overwinningen ofzo had. En niet enkel criteriums hor. Zaten dacht ik stuk of 3 klassiekers bij.



Vorig seizoen dus 2005 of 2004 lijkt me wel apart aangezien ik hem dan haast wel hebben moeten zien rijden, en als ik dan terug kijk in die data base van de KNWU zoudie jongen haast wel boven aan moeten staan 17 x 50 punten??  de meeste die bovenaan staan ken ik wel, en weet daarvan met wat voor materiaal ze rijden. 

Mats Boeve toch ?


Is dat niet die jongen op die Batavus (bank giro lotterij)
cat.7 had die wel wat 1ste plekkies als het goed is, maar bij nieuwelingen minder

juri
Forum-lid
Berichten: 238
Lid geworden op: 22 nov 2005 19:26

juri 29 jan 2006 17:09

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 28 Januari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 28 Januari 2006


Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 27 Januari 2006



Quoten: Origineel geplaatst door Juri op 20 Januari 2006

Pfff, Ken anders een nieuweling die vorig seizoen bijna ALLES heeft gewonnen, en dat als 1e jaars op een Target Met Sora.... Ik dacht dat hij 17 overwinningen ofzo had. En niet enkel criteriums hor. Zaten dacht ik stuk of 3 klassiekers bij.



Vorig seizoen dus 2005 of 2004 lijkt me wel apart aangezien ik hem dan haast wel hebben moeten zien rijden, en als ik dan terug kijk in die data base van de KNWU zoudie jongen haast wel boven aan moeten staan 17 x 50 punten??  de meeste die bovenaan staan ken ik wel, en weet daarvan met wat voor materiaal ze rijden. 

Mats Boeve toch ?


Is dat niet die jongen op die Batavus (bank giro lotterij)
cat.7 had die wel wat 1ste plekkies als het goed is, maar bij nieuwelingen minder

Toch 12 overwinningen volgens de stie van zijn vereniging. Volgens mij ook nog de flevotour

colnagofreak
Forum-lid HC
Berichten: 5606
Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41

colnagofreak 04 feb 2006 20:00

Quoten: Origineel geplaatst door thunderroad op 04 Februari 2006


en.....en hoe was het
 
zit te denken om ook lid te worden (misschien)  kan ik ook mee


 Ik heb een geweldige dag gehad, ben zo'n 16x de Wageningense berg opgereden vanaf het nderlangs. Alles was perfect verzorgd, 8 fietsjes waarop iedere "tester" 2 rondjes maakte van ongeveer 5 km.
Fietsjes vanaf 1000 euri tot 3800 euri, ik vond het een TOPDAG !!!!
Lees het verslag en de details in het April-nummer van Fiets.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

ilpirataa
Forum-lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 apr 2005 18:02

ilpirataa 04 feb 2006 20:34

Inderdaad een ontzettend leuke dag beleefd, leuke groep, goed georganiseerd, veel verschillende racers en groepen getest, wordt een mooi artikel !

Plaats reactie