pasvorm is gelijk gebleven en 43.5 is meestal wel bij Rose in bocholt (niet Rose Versand) op voorraad
43.5 heeft een binnenzool lengte van 27.5 gewoon even vragen of de 3 dit ook heeft (hopmans doet ook veel in Nike misschien een idee om daar eens te kijken). P.s. de 1 en 2 zijn het best afgewerkt en zijn zeker niet minder dan de 3 en 4....
Schoen Nike Lance II
Idd, die Poggio 2 en 3 gaat niet zo goed samen met een hoge wreef. De Poggio 1 die ik heb dan wel weer redelijk.
De goede ventilatie van de Shimano R151 spreekt me erg aan, maar deze is weer te breed
De goede ventilatie van de Shimano R151 spreekt me erg aan, maar deze is weer te breed
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ik ben van plan de lance II aan te schaffen in die Discovery kleuren.. via internet. Dit scheelt namelijk erg veel qua prijs. Ik heb in mijn normale schoenen maat 43, sidi's maat 44. Moet ik die nike's nu ook in 44 bestellen?
Science of Performance!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
heb paar te koop nike lance limited edidion maat 11 us en 45 eur. nieuwprijs 270 mogen weg voor 120 euro. niks geschonden en 6 maand oud.
-
- Forum-lid
ik vraag het hier maar eventjes...
Heb nike Altea 2 Plus schoenen
Nu wil ik Keo plaatjes monteren, opzich gaat dat wel lukken. Er zitten een paar schuurpapier in de vorm van pedalen bij. Alleen passen deze niet. Kan ik ze gewoon bij knippen?
Heb nike Altea 2 Plus schoenen
Nu wil ik Keo plaatjes monteren, opzich gaat dat wel lukken. Er zitten een paar schuurpapier in de vorm van pedalen bij. Alleen passen deze niet. Kan ik ze gewoon bij knippen?