Forumkleding uitreikings toertocht
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Fast4ward op 01 Maart 2006
...Ik moet me helaas ook verontschuldigen. Was vergeten dat de vrouw een paardrijwedstrijd heeft. En ik heb een E rijbewijs en moet dus rijden..........
Voor paardrijden heb je toch geen E rijbewijs nodig
...Ik moet me helaas ook verontschuldigen. Was vergeten dat de vrouw een paardrijwedstrijd heeft. En ik heb een E rijbewijs en moet dus rijden..........
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 02 Maart 2006
Die zit onder de plak !
Die zit onder de plak !
kiekeboe
Il Grasso Nee
SpEric Ja
Rolandt Ja/Nee
Zombie Ja/Nee
Markie Ja/Nee
jimbo Ja/Nee
Cas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".
race1d Nee, wintersport
bike_add1ct Nee (WT.nl tocht)
Cor01 Nee
who cares Ja/Nee
Mannimo Ja
Big Rosa Nee
Antoni Nee, sorry
mensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)
Trudie Ja/Nee
Chub Ja/Nee
Noppie Ja (als het droog weer is!)
L.A.N.C.E. Ja/Nee
Cube Ja/Nee
Swind Ja/Nee
The Riddler Kan ik je een week van te voren vertellen
Joris v B Nee
Rene1 Ja/Nee
Motta Nee, jammer, te vroeg en te ver
Toor Nee, Helaas
Fast4ward Helaas toch niet!
scottwilko Ja/Nee
Eddie Bouncer Nee
ilfalco2004 Ja/Nee
ts-biker Nee
BigM ???
Beginnertje Ja/Nee
Woutert Nee
Colnagofreak Ja/Nee
Rudo ja
Driebergen ligt voor mij bijna 200 km ver, dit lijkt me van het goede te veel om dan slechts 100 km te fietsen en dit is al veel in deze tijd van het seizoen.
motta
SpEric Ja
Rolandt Ja/Nee
Zombie Ja/Nee
Markie Ja/Nee
jimbo Ja/Nee
Cas Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".
race1d Nee, wintersport
bike_add1ct Nee (WT.nl tocht)
Cor01 Nee
who cares Ja/Nee
Mannimo Ja
Big Rosa Nee
Antoni Nee, sorry
mensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja)
Trudie Ja/Nee
Chub Ja/Nee
Noppie Ja (als het droog weer is!)
L.A.N.C.E. Ja/Nee
Cube Ja/Nee
Swind Ja/Nee
The Riddler Kan ik je een week van te voren vertellen
Joris v B Nee
Rene1 Ja/Nee
Motta Nee, jammer, te vroeg en te ver
Toor Nee, Helaas
Fast4ward Helaas toch niet!
scottwilko Ja/Nee
Eddie Bouncer Nee
ilfalco2004 Ja/Nee
ts-biker Nee
BigM ???
Beginnertje Ja/Nee
Woutert Nee
Colnagofreak Ja/Nee
Rudo ja
Driebergen ligt voor mij bijna 200 km ver, dit lijkt me van het goede te veel om dan slechts 100 km te fietsen en dit is al veel in deze tijd van het seizoen.
motta
Motta
FF wat overzichtelijker gemaakt, aanmelden kan nog. Het is nog geen 19 maart. Klik op de link voor meer informatie over de tocht
http://www.dtcnet.nl/sindex.php?i=14&nr=38
SpEric JaMannimo JaNoppie Ja (als het droog weer is!) Rudo JaIl Grasso Neerace1d Nee, wintersport bike_add1ct Nee (WT.nl tocht) Cor01 NeeBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B NeeMotta Nee, jammer, te vroeg en te verToor Nee, HelaasFast4ward Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker NeeWoutert NeeRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares Ja/NeeTrudie Ja/NeeChub Ja/NeeL.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1 Ja/Neescottwilko Ja/Neeilfalco2004 Ja/NeeBigM Ja/Nee ???Beginnertje Ja/NeeColnagofreak Ja/Nee
http://www.dtcnet.nl/sindex.php?i=14&nr=38
SpEric JaMannimo JaNoppie Ja (als het droog weer is!) Rudo JaIl Grasso Neerace1d Nee, wintersport bike_add1ct Nee (WT.nl tocht) Cor01 NeeBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B NeeMotta Nee, jammer, te vroeg en te verToor Nee, HelaasFast4ward Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker NeeWoutert NeeRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares Ja/NeeTrudie Ja/NeeChub Ja/NeeL.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeSwind Ja/NeeThe Riddler Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1 Ja/Neescottwilko Ja/Neeilfalco2004 Ja/NeeBigM Ja/Nee ???Beginnertje Ja/NeeColnagofreak Ja/Nee
kiekeboe
FF wat overzichtelijker gemaakt, aanmelden kan nog. Het is nog geen 19 maart. Klik op de link voor meer informatie over de tocht
color=#c80303http://www.dtcnet.nl/sindex.php?i=14&nr=38
SpEric JaMannimo JaNoppie Ja (als het droog weer is!) Rudo JaIl Grasso Neerace1d Nee, wintersport bike_add1ct Nee (WT.nl tocht) Cor01 NeeBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B NeeMotta Nee, jammer, te vroeg en te verToor Nee, HelaasFast4ward Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker NeeWoutert NeeSwind NeeRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares Ja/NeeTrudie Ja/NeeChub Ja/NeeL.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeThe Riddler Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1 Ja/Neescottwilko Ja/Neeilfalco2004 Ja/NeeBigM Ja/Nee ???Beginnertje Ja/NeeColnagofreak Ja/Nee
SpEric JaMannimo JaNoppie Ja (als het droog weer is!) Rudo JaIl Grasso Neerace1d Nee, wintersport bike_add1ct Nee (WT.nl tocht) Cor01 NeeBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B NeeMotta Nee, jammer, te vroeg en te verToor Nee, HelaasFast4ward Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker NeeWoutert NeeSwind NeeRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares Ja/NeeTrudie Ja/NeeChub Ja/NeeL.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeThe Riddler Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1 Ja/Neescottwilko Ja/Neeilfalco2004 Ja/NeeBigM Ja/Nee ???Beginnertje Ja/NeeColnagofreak Ja/Nee
Als ie gaar is kom ik terug
Quoten: Origineel geplaatst door swind op 12 Maart 2006
Nog even bovenaan zetten hoor.
Tot zondag allen!! haha
postamble();
Nog even bovenaan zetten hoor.
Tot zondag allen!! haha
postamble();
groetjes Rudo
SpEric JaMannimo JaNoppie Ja Rudo JaIl Grasso Neerace1d Nee, wintersport bike_add1ct Nee (WT.nl tocht) Cor01 NeeBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B NeeMotta Nee, jammer, te vroeg en te verToor Nee, HelaasFast4ward Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker NeeWoutert NeeSwind NeeRolandt Ja/NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares Ja/NeeTrudie Ja/NeeChub Ja/NeeL.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeThe Riddler Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1 Ja/Neescottwilko Ja/Neeilfalco2004 Ja/NeeBigM Ja/Nee ???Beginnertje Ja/NeeColnagofreak Ja/Nee
Kom op mannen het wordt mooi weer! (en dames)
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
kiekeboe
SpEric JaMannimo JaNoppie Ja (als het droog weer is!) Rudo JaIl Grasso Neerace1d Nee, wintersport bike_add1ct Nee (WT.nl tocht) Cor01 NeeBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B NeeMotta Nee, jammer, te vroeg en te verToor Nee, HelaasFast4ward Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker NeeWoutert NeeSwind NeeRolandt NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/NeeCas Ja/Nee Nog geen idee, sowieso waarschijnlijk nog niet "fit".who cares Ja/NeeTrudie Ja/NeeChub Ja/NeeL.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeThe Riddler Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1 Ja/Neescottwilko Ja/Neeilfalco2004 Ja/NeeBigM Ja/Nee ???Beginnertje Ja/NeeColnagofreak Ja/Nee
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 17 Maart 2006
SpEric JaMannimo JaNoppie Ja (als het droog weer is!) Rudo JaCas* JepIl Grasso Neerace1d Nee, wintersport bike_add1ct Nee (WT.nl tocht) Cor01 NeeBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B NeeMotta Nee, jammer, te vroeg en te verToor Nee, HelaasFast4ward Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker NeeWoutert NeeSwind NeeRolandt NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/Neewho cares Ja/NeeTrudie Ja/NeeChub Ja/NeeL.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeThe Riddler Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1 Ja/Neescottwilko Ja/Neeilfalco2004 Ja/NeeBigM Ja/Nee ???Beginnertje Ja/NeeColnagofreak Ja/Nee
SpEric JaMannimo JaNoppie Ja (als het droog weer is!) Rudo JaCas* JepIl Grasso Neerace1d Nee, wintersport bike_add1ct Nee (WT.nl tocht) Cor01 NeeBig Rosa NeeAntoni Nee, sorrymensma Nee (Heeeel misschien nog eens ja) Joris v B NeeMotta Nee, jammer, te vroeg en te verToor Nee, HelaasFast4ward Nee, Helaas toch niet! Eddie Bouncer Neets-biker NeeWoutert NeeSwind NeeRolandt NeeZombie Ja/NeeMarkie Ja/Neejimbo Ja/Neewho cares Ja/NeeTrudie Ja/NeeChub Ja/NeeL.A.N.C.E. Ja/NeeCube Ja/NeeThe Riddler Ja/Nee Kan ik je een week van te voren vertellenRene1 Ja/Neescottwilko Ja/Neeilfalco2004 Ja/NeeBigM Ja/Nee ???Beginnertje Ja/NeeColnagofreak Ja/Nee
"hooghartig als van adel, deint de perzik boven het zadel" G. Cox
-
- Forum-lid HC
nee dus.
-
- Forum-lid HC
Ja, ik ben geweest 150 km gereden, zonder forum-kleding!!
Laatste kilometer NOPPIE nog gespot met forum shirt.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Quoten: Origineel geplaatst door colnagofreak op 19 Maart 2006
Hier staat een verslag van de rit.
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... last#94614
Hier staat een verslag van de rit.
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... last#94614
kiekeboe