Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Is dit wat voor een amateur ?

langewillem
Forum-lid

langewillem 14 nov 2010 11:51

Zo Ik heb gister ook dat ding bij de aldi gehaald en gelijk in elkaar gezet. Vanochtend was ik toch vroeg wakker dus hup naar zolder en fietsen maar nou ik moet zeggen hij bevalt prima het enige nadeel van dit soort dingen is dat het vreselijk saai is en het zoemende geluid wat die produceerd maar met een mp3 speler los je dit ook weer op,ook jammer is dat je de afgelegde km niet kan registreren maar goed heb er een uur non stop op gezeten om de draad weer is op te pakken en mij bevalt het prima en zeker ook nog is de prijs van het apparaat. Ik heb ook even de links bekeken van de tacx maar ze zien er precies hetzelfde uit .

Gr Willem

vincent75
Forum-lid

Gebruikersavatar vincent75 14 nov 2010 12:10

Lange Willem schreef:ook jammer is dat je de afgelegde km niet kan registreren maar goed heb er een uur non stop op gezeten om de draad weer is op te pakken
Gr Willem

Ik heb een goedkope fietscomputer gekocht, magneet in het achterwiel en registratie ding d.m.v. een clip aan de staande achtervork geklikt. Geeft mij iets meer motivatie om de snelheid en afstand te kunnen aflezen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

thomwittendorp
Forum-lid

thomwittendorp 14 nov 2010 13:37

ik heb er vandaag ook voor het eerst op gefietst, ook mij beviel het goed, er waren wel een paar dingen wat mij op viel, maar dat zal ook zo zijn met een echte tacx, moest wel een paar keer stoppen omdat ik mijn fiets niet goed vast had gezet :rolleye: en een paar keer omdat ik op een nogal gladde vloer reed en dus de trainer de hele tijd weg schoof
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

sjarel
Forum-lid

sjarel 14 nov 2010 21:04

Denk dat ik hem volgende week ook maar eens ga halen.
je moet toch wat als het blijft regenen
Colnago Mix B-Stay Campagnolo Centaur SOLD

Apex Opus 1.1 Shimano Ultegra Carbonframe

langewillem
Forum-lid

langewillem 14 nov 2010 22:53

Ik denk dat ik ook er maar een goedkope computer op ga zetten want idd dat motiveerd wel meer. Dat de fiets niet goed vast zat had ik gister ook last van maar ik heb de bij geleverde as gebruikt en dat ging prima. En voor het wegglijden daar heb je ook speciale rubber matten voor en die zijn ook niet zo duur in aanschaf.

guustflater
Forum-lid

guustflater 16 nov 2010 04:39

Shit Druk druk druk door mijn nachtdiensten Heb ik die aanbieding van Tjerk gemist ?

Snel maar even mailen Zou leuk zijn als hij e nog is :-)

Moet alleen niet in Friesland zijn :-) Ik woon in Haarlem

Ik hoor of zie het wel

Mail me maar op flater4@zonnet.nl
oldtimer

bvr
Forum-lid

bvr 17 nov 2010 12:19

Ook ik heb hem gekocht! Was er zaterdagochtend om 8:35u en had gelukkig de laatste!! Ongekend winkel amper 5 minuten open en allemaal zijn ze weg!

Nog niet maar wel even ingesteld dat ik mijn fiets erin kan zetten met snel bevestiging. Werkt tot heden dus perfect.
Ga van de week eens een keer erop fietsen, zet hem gewoon in de keuken voor de tv dus moet goed komen

sjarel
Forum-lid

sjarel 17 nov 2010 23:10

wil ook wel een tacx voor 200 euro kopen ofzo geld heb ik er wel voor maar mij gaat het erook om of die 100 euro meer nu zoveel verschil maakt. Zoniet haal ik heb gewoon nog even bij de aldi.

aapje
Forum-lid

Gebruikersavatar aapje 18 nov 2010 11:41

Sjarel schreef:wil ook wel een tacx voor 200 euro kopen ofzo geld heb ik er wel voor maar mij gaat het erook om of die 100 euro meer nu zoveel verschil maakt. Zoniet haal ik heb gewoon nog even bij de aldi.

Dat hangt er vanaf wat je doel is. Met een Tacx Flow (tweedehands te koop voor dat budget) kun je heel goed klimtrainingen doen. Er zit ook een computer op met allerlei info.

Met een Kurt Kinetic Road Machine heb je een vloeistof-trainer die het weggevoel heel goed nabootst en waar de weerstand automatisch wordt aangepast (dus geen handmatige instelling nodig). Je bent ook niet afhankelijk van een stopcontact.

sjarel
Forum-lid

sjarel 18 nov 2010 21:55

nou ben pas 5 weken aan het fietsen maar wil in de nwinter flink door gaan. Heb de smaak flink te pakken. vandaar deze vragen. ben geen pro gewoon recreant.
Daarom wil ik ook weten of die 100 a 150 euro meer veel meer toevoegd.
Want dan kijk ik gewoon naar betere. Maar als de eigenschappen die heel er veel anders zijn kan ik beter een goedkopere kopen.

Plaats reactie