Kuota Kharma
Quoten: Origineel geplaatst door Ritselke op 20 Januari 2006
Net Kuota catalogus ontvangen via mail Kuota.it. Iemand geinteresseerd in een forwardje ? Je kan 'em natuurlijk ook zelf aanvragen, italianen verstaan ook engels
graag een forward voor mij !!!
Net Kuota catalogus ontvangen via mail Kuota.it. Iemand geinteresseerd in een forwardje ? Je kan 'em natuurlijk ook zelf aanvragen, italianen verstaan ook engels
graag een forward voor mij !!!
No I'm not big headed my head is just big
Quoten: Origineel geplaatst door m00k op 18 April 2006
Quoten: Origineel geplaatst door gene op 18 April 2006
De gelakte Kharma's zijn onveranderd. Ze hebben dus geen S-bended achtervork, voor het overige zijn ze identiek aan de zwarte versie. De catalogus is hier inderdaad niet erg duidelijk.
Ah, tkx! Ik was al bij hun 360 graden demo aan het kijken en daar zie je dat de light-blue, carbon en blue versie een s-bended achtervork hebben. De rode en zilveren hebben een rechte achtervork.
Mag ik trouwens nog vragen hoe het frame bevalt?<CRIPT type=text/javascript>
Frame bevalt prima. Stijf, voldoende comfortabel en allroundgeometrie.
Het is mijn eerste carbonframe, ik kan dus geen vergelijkingen maken. Wel een groot verschil met een alu-frame.
Quoten: Origineel geplaatst door gene op 18 April 2006
De gelakte Kharma's zijn onveranderd. Ze hebben dus geen S-bended achtervork, voor het overige zijn ze identiek aan de zwarte versie. De catalogus is hier inderdaad niet erg duidelijk.
Ah, tkx! Ik was al bij hun 360 graden demo aan het kijken en daar zie je dat de light-blue, carbon en blue versie een s-bended achtervork hebben. De rode en zilveren hebben een rechte achtervork.
Mag ik trouwens nog vragen hoe het frame bevalt?<CRIPT type=text/javascript>
Frame bevalt prima. Stijf, voldoende comfortabel en allroundgeometrie.
Het is mijn eerste carbonframe, ik kan dus geen vergelijkingen maken. Wel een groot verschil met een alu-frame.
-
- Forum-lid
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 18 mei 2006 10:52
De Kharma…. Ik sta op het punt mijn bestelling te plaatsen. Het zal in ieder geval de lichtblauwe gaan worden. Maar waar ik nog mee zit, is het volgende: Het frame is verkrijgbaar met een gebogen voorvork (zie de site face=Arial color=#606420 www.kuota.nl) en met een rechte voorvoork (bijvoorbeeld bij Salden).
Wie o wie kan mij vertellen wat de voor- en nadelen zijn van beide soorten vorken en waarop zou ik mijn keuze moeten gaan baseren als ik de fiets voornamelijk ga gebruiken voor het rijden van criteriums?
Moraalridder
Wie o wie kan mij vertellen wat de voor- en nadelen zijn van beide soorten vorken en waarop zou ik mijn keuze moeten gaan baseren als ik de fiets voornamelijk ga gebruiken voor het rijden van criteriums?
Moraalridder
Foei!
Quoten: Origineel geplaatst door Moraalridder op 16 Juni 2006
De Kharma…. Ik sta op het punt mijn bestelling te plaatsen. Het zal in ieder geval de lichtblauwe gaan worden. Maar waar ik nog mee zit, is het volgende: Het frame is verkrijgbaar met een gebogen voorvork (zie de site face=Arial color=#606420 www.kuota.nl) en met een rechte voorvoork (bijvoorbeeld bij Salden).
Wie o wie kan mij vertellen wat de voor- en nadelen zijn van beide soorten vorken en waarop zou ik mijn keuze moeten gaan baseren als ik de fiets voornamelijk ga gebruiken voor het rijden van criteriums?
Moraalridder
Gebogen voorvork zou iets meer comfort moeten geven maar aangezien het een full carbon frame is , vind ik dit overbodig. Op de officiêle voorstelling Kuota 2006 stonden alle Kharma's er met een rechte (Key) voorvork.(is een mooi gestyleerde vork, Kuota is van oorsprong een vorkenbouwer) Ik rij met een zwarte Kharma, rechte voorvork en ben er uiterst tevreden over.
De Kharma…. Ik sta op het punt mijn bestelling te plaatsen. Het zal in ieder geval de lichtblauwe gaan worden. Maar waar ik nog mee zit, is het volgende: Het frame is verkrijgbaar met een gebogen voorvork (zie de site face=Arial color=#606420 www.kuota.nl) en met een rechte voorvoork (bijvoorbeeld bij Salden).
Wie o wie kan mij vertellen wat de voor- en nadelen zijn van beide soorten vorken en waarop zou ik mijn keuze moeten gaan baseren als ik de fiets voornamelijk ga gebruiken voor het rijden van criteriums?
Moraalridder
Gebogen voorvork zou iets meer comfort moeten geven maar aangezien het een full carbon frame is , vind ik dit overbodig. Op de officiêle voorstelling Kuota 2006 stonden alle Kharma's er met een rechte (Key) voorvork.(is een mooi gestyleerde vork, Kuota is van oorsprong een vorkenbouwer) Ik rij met een zwarte Kharma, rechte voorvork en ben er uiterst tevreden over.
Hoi!
Rij sinds een half jaartje op een Kuota Kharma. Zwart/zilver met als upgrade de rechte vork. Deze set is gewoon leverbaar tegen een kleine meerprijs. Het rechte vorkje oogt niet alleen lekker eigenwijs, het rijdt ook nog eens geweldig. Met 90 per uur de Ventoux af was geen enkel probleem ...
Rij sinds een half jaartje op een Kuota Kharma. Zwart/zilver met als upgrade de rechte vork. Deze set is gewoon leverbaar tegen een kleine meerprijs. Het rechte vorkje oogt niet alleen lekker eigenwijs, het rijdt ook nog eens geweldig. Met 90 per uur de Ventoux af was geen enkel probleem ...
Quoten: Origineel geplaatst door Pulpo op 19 April 2006
beste Nils,
Zou je de catalogus aan mij kunnen forwarden? odommerh@hotmail.com.
BVD
Zo, ik kwam even deze topic tegen. Je kan de catalogus ofwel bij je plaatselijke Kuota dealer gewoon krijgen (lijst Benelux dealers staat op www.kuota.be), of downloaden op onze website: http://www.kuota.be/catalog/catalog_2006.pdf
Over die website even verduidelijking. Ik werk bij de Benelux distributeur VDB Parts (www.vdbparts.be); onze website voor Kuota is www.kuota.be, de officiële Benelux website; de internationale Kuota site is www.kuota.it.Kuota.nl is een site die door een Kuota dealer uit Den Haag (fietsenwinkel) beheerd wordt... een beetje verwarrend wel.
Mvg,
Pieterpieter@vdbparts.beKuota Benelux
beste Nils,
Zou je de catalogus aan mij kunnen forwarden? odommerh@hotmail.com.
BVD
Zo, ik kwam even deze topic tegen. Je kan de catalogus ofwel bij je plaatselijke Kuota dealer gewoon krijgen (lijst Benelux dealers staat op www.kuota.be), of downloaden op onze website: http://www.kuota.be/catalog/catalog_2006.pdf
Over die website even verduidelijking. Ik werk bij de Benelux distributeur VDB Parts (www.vdbparts.be); onze website voor Kuota is www.kuota.be, de officiële Benelux website; de internationale Kuota site is www.kuota.it.Kuota.nl is een site die door een Kuota dealer uit Den Haag (fietsenwinkel) beheerd wordt... een beetje verwarrend wel.
Mvg,
Pieterpieter@vdbparts.beKuota Benelux
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 08 okt 2005 13:35
Dag mensen,
heb vandaag bij Salden in Limbricht een Kharma gekocht....nu alleen nog even alles monteren!!!
heb vandaag bij Salden in Limbricht een Kharma gekocht....nu alleen nog even alles monteren!!!
Heel mooi, psychic_me. Ik zie een Veloce Infinite trapstel zitten: vind ik persoonlijk een prachtige Campa-groep! Benieuwd om het totaalplaatje te zien.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 08 okt 2005 13:35
Dit is hem geworden. Opbouwen viel me nog tegen...was ook de 1e keer.
Nu snel de weg op om te kijken of de afstellingen goed zijn want er moet getrained worden voor de Amstel Gold Race en de Amateur-A wedstrijden!!
Nu snel de weg op om te kijken of de afstellingen goed zijn want er moet getrained worden voor de Amstel Gold Race en de Amateur-A wedstrijden!!