Fiets sinds geruime tijd,maar heb de laatste tijd veel last van zadelpijn.Heb mijn fiets juist laten afstellen,maar het blijft pijnlijk na 2u fietsen.Beschik over goede kledij,... ik ben nogal behaard op mijn billen,en ik heb de indruk dat dit weleens de last zou kiunnen zijn.Scheren van de haartjesop mijn billen,moet dat en helpt dat?En dan de koersbroek insmeren met zalf?En zoja welke zalf?Als ik mijn zadel iets zou verlagen,zou ik dan minder schuren over mijn zadel?Allemaal vragen waar ik mee zit.
Zadelpijn
-
- Forum-lid HC
En voor de herafstelling van de fiets had je nergens last van? nou dan lijkt het mij makkelijk, gewoon even de stand of hoek van het zadel aanpassen aan de stand zoals je hem voor de tijd had. verder ben ik niet zo'n voorstander van scheren daar, weet je wel hoe dat kan jeuken na 2 dagen.
- martijntijn
- Forum-lid
Verder verkoopt Assos ook een creme genaamd: chamois creme.
Dit werkt voortreffelijk, het zorgt ervoor dat het niet gaat schuren of broeierig wordt, daaronder. Het geeft je een comfortabel koel gevoel, juist ook op lange afstanden.
Je smeert het een beetje op je zeem en een beetje op jezelf
Potje a 140ml kost zo'n € 10,--
Dit werkt voortreffelijk, het zorgt ervoor dat het niet gaat schuren of broeierig wordt, daaronder. Het geeft je een comfortabel koel gevoel, juist ook op lange afstanden.
Je smeert het een beetje op je zeem en een beetje op jezelf
Potje a 140ml kost zo'n € 10,--
Off-topic: Tering martijntijn. Wat heb jij een gigantische boxen!!!
- martijntijn
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 18 Januari 2006
Ja, deejayen is m'n andere hobby
Ja, deejayen is m'n andere hobby