Glanslaag op carbon repareren
-
- Forum-lid
Een sticker op de ES? Niets van! Carbon, en ik ben nog steeds opzoek hoe ik dit best zou oplossen. Ik heb werkelijk geen idee, hoe ik eraan moet beginnen.
Nulla tenaci invia est via!
Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 04 Februari 2006
Een sticker op de ES? Niets van! Carbon, en ik ben nog steeds opzoek hoe ik dit best zou oplossen. Ik heb werkelijk geen idee, hoe ik eraan moet beginnen.
Hallo,
Ben je bereid om je wiel ervoor af te breken?
Ciao,
Hallo,
Ben je bereid om je wiel ervoor af te breken?
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
-
- Forum-lid
Ha, liever niet neen. Dan zal ik toch maar blijven fietsen met hetgeen wat op de ES hangt! Toch bedankt
Nulla tenaci invia est via!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 05 Februari 2006
Als het geen sticker is zou ik het wel aan durven. Wel veel afplakwerk.....
Zelfs stickers kun je aflakken. Om een mooie glans te verkrijgen worden ze in de drukkerij vaak met vernis nabewerkt. Dus.... afplakken en spuiten.
Het lijkt me overigens wel een hele klus om ze, zonder de spaken te demonteren mooi te spuiten. Succes er mee!
Als het geen sticker is zou ik het wel aan durven. Wel veel afplakwerk.....
Zelfs stickers kun je aflakken. Om een mooie glans te verkrijgen worden ze in de drukkerij vaak met vernis nabewerkt. Dus.... afplakken en spuiten.
Het lijkt me overigens wel een hele klus om ze, zonder de spaken te demonteren mooi te spuiten. Succes er mee!
zelf een tydje in de autoschade gezeten en dat wat echt heel moeilijk af te plakken was werd dan in een soort vaseline gezet (let wel geen silicone houdende ivm de zogenoemde sinaasappelhuid) en na het spuiten werd dit dan goed ontvet en gereinigd en dan bleef datgene wat niet gespoten moest worden schoon.
als geld domineert vervallen alle normen en waarden !