Persoonlijk:De Rosa King X-light regulier 10 punten.
Grappig dat vele nu voor de Pinarello F4:13 kiezen.
Niet echt licht en met die onderbuis lijkt de basis wel erg op een De Rosa en de bovenbuis heeft veel weg van een Eddy Merckx Carbon AXM.
Maar smaken verschillen en er zullen in 2006 wel veel F4:013 te zien zijn! Net zoals in 2005, toen ineens iedereen in de Bollenstreek (Zuid Holland) zonodig op een Trek Madone 5,9 SL frameset moest gaan rijden!
Ook erg mooi: De Rosa Prothos = 9 pnt i.v.m prijs/kwaliteit.
Fiets van het jaar !
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 31 December 2005
Persoonlijk vond ik de Soloist carbon wel een eye-catcher dit jaar.
Soloist mooie fiets alleen dan alleen wel met hoge velgen met lage velgen vindt ik hem minder eye catcherig
Persoonlijk vond ik de Soloist carbon wel een eye-catcher dit jaar.
Soloist mooie fiets alleen dan alleen wel met hoge velgen met lage velgen vindt ik hem minder eye catcherig
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
Mijn fiets wordt denk ik de BMC SLC Pro Machine, een van de meest bijzondere frames, imho.
Dat punten toekennen is natuurlijk onzin omdat je toch maar 1 frame nomineert
Dat punten toekennen is natuurlijk onzin omdat je toch maar 1 frame nomineert
Quoten: Origineel geplaatst door Marconi op 01 Januari 2006
Allereerst: Allen een gezond en gelukkig 2006. Fiets' em d'rin!
Zouden we eerst niet een rijtje van genomineerde fietsen moeten samenstellen en dan daaraan punten toekennen?
Dit lijkt mij een uitstekend plan! Het is nu al een wirwar van merken en modellen waar niet uit te komen is. En allemaal nog een perfect 2006 toegewenst!
Allereerst: Allen een gezond en gelukkig 2006. Fiets' em d'rin!
Zouden we eerst niet een rijtje van genomineerde fietsen moeten samenstellen en dan daaraan punten toekennen?
Dit lijkt mij een uitstekend plan! Het is nu al een wirwar van merken en modellen waar niet uit te komen is. En allemaal nog een perfect 2006 toegewenst!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Quoten: Origineel geplaatst door Hänzel op 01 Januari 2006
Iedereen de beste wensen natuurlijk.
Ik kan het zeker niet nalaten om mijn splinternieuwe Isaac Kelvin kleur 2005 11 punten te geven, voor mij staat ie nl. bovenaan!
En ik met mijn Van Tuyl altijd 1 punt meer dan een ander dus ik win
moet hem nog wel opbouwen
Iedereen de beste wensen natuurlijk.
Ik kan het zeker niet nalaten om mijn splinternieuwe Isaac Kelvin kleur 2005 11 punten te geven, voor mij staat ie nl. bovenaan!
En ik met mijn Van Tuyl altijd 1 punt meer dan een ander dus ik win
moet hem nog wel opbouwen
Goed idee van Marconi,eerst 10 fietsen nomineren
Noem jouw favoriete merk en geef punten voor,Design , Materiaal ,Rijeigenschappen ,en Afwerking
Pinarello F4.13,
D=10p , M=9p , R=9p , A=10p
Februari tel ik alle punten op,moge de beste winnen
Jan
Noem jouw favoriete merk en geef punten voor,Design , Materiaal ,Rijeigenschappen ,en Afwerking
Pinarello F4.13,
D=10p , M=9p , R=9p , A=10p
Februari tel ik alle punten op,moge de beste winnen
Jan