Heb een probleempje met m'n "werkfiets" :
de verlichting blijft zwak ! Bedrading klopt, lampjes kloppen, dynamo bijna nieuw, etc......
Wat kan het dan nog zijn, of wat moet ik nog testen...
w.
zwak licht....
Je kan je dynamo doormeten, waarschijnlijk geeft hij te weinig spanning of je hebt weerstand op je bedrading. Dat kan ook een oorzaak zijn. Maar je informatie is vrij summier. Heeft de verlichting enkele bedrading of dubbele? En wat voor type dynamo zit er op je fiets?
Quoten: Origineel geplaatst door wimmel op 29 December 2005
de verlichting blijft zwak ! Bedrading klopt, lampjes kloppen, dynamo bijna nieuw, etc......
w.
ik heb net het zeflde gehad...Na het was een fiets van 35 jaar die ik opknapte en de kader geleide niet meer. Ik zou zeggen, meet alles eens uit, dan weet je het rap.Kijk het lampje eens uit en anders ja, heel de dynamo, is in een kwartiertje gebeurt...
w.
ik heb net het zeflde gehad...Na het was een fiets van 35 jaar die ik opknapte en de kader geleide niet meer. Ik zou zeggen, meet alles eens uit, dan weet je het rap.Kijk het lampje eens uit en anders ja, heel de dynamo, is in een kwartiertje gebeurt...
Mijn Canyon Ultimate CF