Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

fizik-san marco

compdiver
Forum-lid

compdiver 24 dec 2005 12:42

Ik zoek echter een nieuw zadel, omdat ik met mijn ander zadel niets anders dan pijn heb, en het zit echter niet zo goedIk twijfel tussen de fizik arionen en het zadel van San Marco ov.Hoe kan ik bepalen welk zadel bij mij past zonder het te testen?De OV is naar het schijnt heel elastisch maar een klassiek ogend zadel met PU flex, Lorica en Kevlar.Zoals hieronder wat foto's van de San Marco OV
(Goudkleurige uitvoering)Wie heeft er ervaring met de San marco OV?Over de Arione heb ik al veel gelezen maar niet over de OVAlvast bedankt.

Mijn Canyon Ultimate CF

compdiver
Forum-lid

compdiver 24 dec 2005 16:42

Quoten: Origineel geplaatst door compdiver op 24 December 2005

Ik zoek echter een nieuw zadel, omdat ik met mijn ander zadel niets anders dan pijn heb, en het zit echter niet zo goedIk twijfel tussen de fizik arionen en het zadel van San Marco ov.Hoe kan ik bepalen welk zadel bij mij past zonder het te testen?De OV is naar het schijnt heel elastisch maar een klassiek ogend zadel met PU flex, Lorica en Kevlar.Zoals hieronder wat foto's van de San Marco OV
(Goudkleurige uitvoering)Wie heeft er ervaring met de San marco OV?Over de Arione heb ik al veel gelezen maar niet over de OVAlvast bedankt.

Of wie weet hoe ik kan bepalen welk zadel bij me past?
Ik heb dit als gegevens door op een stukje karton te gaan zitten.Ze hebben mij toch al reeds verteld vandaag, dat je die gegevens zult nodig hebben, maar weet nu iemand wat ik daarmee moet doen?
Mijn Canyon Ultimate CF

casran
Forum-lid HC

casran 26 dec 2005 12:44

Zoals hieronder wat foto's van de San Marco OV
(Goudkleurige uitvoering)Wie heeft er ervaring met de San marco OV?Over de Arione heb ik al veel gelezen maar niet over de OV

Geen van beide foto's is de San Marco OV.
nderste is Bettini en die rijdt met een San Marco Concor. Bovenste is Boonen en dat is een San Marco Regal:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

compdiver
Forum-lid

compdiver 26 dec 2005 12:52

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 26 December 2005

Zoals hieronder wat foto's van de San Marco OV
(Goudkleurige uitvoering)Wie heeft er ervaring met de San marco OV?Over de Arione heb ik al veel gelezen maar niet over de OV

Geen van beide foto's is de San Marco OV.
nderste is Bettini en die rijdt met een San Marco Concor. Bovenste is Boonen en dat is een San Marco Regal:

alvast bedankt!
Mijn Canyon Ultimate CF

delsol
Forum-lid

delsol 26 dec 2005 13:46

het beste is toch uit proberen.
heb een fm die verschillende leen zadels terbeschinkking heeft.
dus ik kwam op de arione uit.

Plaats reactie