maratona dles dolomiti
Volgens een kennis die nu in Corvare is, is het overdag lekker een graadje of 24 's nacht vrij koud en af en toe een onweersbui in de bergen. Op langere termijn schijnt het warmer te worden. Ga je op eigen gelegenheid?
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......
Nee, ik ga mee met MM-travel, ik heb gereageerd op die oproep die hier boven staat.Tijde gesproken met dhr Doddema en het klonk erg leuk en gezellig, niet duur ook.
Dus morgen eind vd middag met de bus daarnar toe, donderdag ochtend aan komen. Later op de dag een ritje en zo elke dag t/m zaterdag, gelijk het parcours verkend.En zondag hopelijk lekker rijden ...
Heb er veel zin, wordt de eertse echt test in de bergen na de Mnt Ventoux 2 jaar terug.. `k heb mooi een paar dagen om te wennen en voor de zekerheid een 13-27 cassette bij me, kan ik altijd nog wisselen als het met de 25 niet gaat lukken.. hahaha
Dus morgen eind vd middag met de bus daarnar toe, donderdag ochtend aan komen. Later op de dag een ritje en zo elke dag t/m zaterdag, gelijk het parcours verkend.En zondag hopelijk lekker rijden ...
Heb er veel zin, wordt de eertse echt test in de bergen na de Mnt Ventoux 2 jaar terug.. `k heb mooi een paar dagen om te wennen en voor de zekerheid een 13-27 cassette bij me, kan ik altijd nog wisselen als het met de 25 niet gaat lukken.. hahaha
Nee wij stappen in Dalfsen in. Ben in 2004 mee geweest. Was echt top voor elkaar. Cor en Jaap zorgen als ploegleiders voor hun gasten. Mijn vrouw maakt de foto's dus wij kunnen heerlijk fietsen met z'n allen. Hoor net dat het weer het weekend goed is met een temperatuur tussen de 30 en 35 graden. Drinken en nog eens drinken!
-
- Forum-lid
Zijn er nog mensen die op het laatste moment vertrekken, dwz vrijdagochtend of zaterdag en maandag terug? Ik heb een startkaart voor mezelf en nog een ter beschikking over voor de liefhebber. Ook heb ik een auto, maar ik wil niet in mijn eentje rijden..misschien valt er iets te combineren..?