Hoe kom jij aan je forum naam?
De bijnaam klimgeit heeft mijn overleden vader gegeven in 1989. Ik fietste net een jaar of twee/drie toen ik met de club naar Luxemburg ging en een klimtijdrit won. In dezomer ging ik met Cycletours mee naar de ronde van zuid Frankrijk en ik klom daar uitzonderlijk lekker en werd tweede in de tijdrit om de Mont Ventoux. Na dit wapengekletter in combinatie met mijn (toenmalig) gewicht van 59 kilo was voldoende voor mijn Pa om mij Klimgeit te noemen.
Na 20 jaar nog steeds de l\'Alpe d\'Huez binnen het uur.
-
- Forum-lid
Waarom ik voor mijn naam kozen heb, kun je lezen op mijn blog:
www.carbonfire.web-log.nl
Daar lees je ook waarom ik momenteel zo veel tijd heb om dit forum af te struinen..... ;~(
(de foto is mijn carbonfire na afloop van mijn geslaagde Cinglé du Mont-Ventoux poging)
www.carbonfire.web-log.nl
Daar lees je ook waarom ik momenteel zo veel tijd heb om dit forum af te struinen..... ;~(
(de foto is mijn carbonfire na afloop van mijn geslaagde Cinglé du Mont-Ventoux poging)
De naam heb ik gekozen omdat ik me meestal geen prof voel op het moment dat ik achteraan in een groepje (uit de wind) nog maar net meekan (en soms ook niet)
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Specliffeddes is een tamelijk willekeurige samentrekking van Oswald SPE ngler (denker), CLIFF Richard (die glimmende Britse zanger) en Patrick g EDDES (een Schotse bioloog/stedenbouwkundige). Lang verhaal hoe zij op elkaar betrokken raakten. Alcohol heeft er iets mee te maken gehad.
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)