Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Merckx Racing Classic

dirkbingo
Forum-lid

dirkbingo 11 dec 2005 22:09

Sta op het punt mij een nieuwe fiets te kopen een Merckx Racing
Classic prijs 2155 euro volgens cataloog zonder korting.
Veloce triple gemonteerd en Scirocco wielen.
Is dit een faire prijs?

fossilized
Forum-lid

fossilized 12 dec 2005 20:48

Merckx heeft prachtige fietsen maar ik vind ze nogal prijzig.
Sta zelf op het punt om een 3Xm aan te schaffen

pieterwouters
Forum-lid

pieterwouters 12 dec 2005 20:49

ello,
kga et zelfde frame kopen, maar wel met chorus carbon en carbon cranks, ook met deda newton stuur en stuurpen, zadelpen is de carbonne van merckx zelf, de wiele ksyrium sl, en de voorvork easton ec 90 sl, zadel van slr.
ik zou nooit de fiets zo gekocht hebben moest ik de nieuwprijs betalen, ik koop hem via de club waar hij natuurlijlk een pak goedkoper is
als je de prijs wil wete mail je maar ff-->gieterpieter10@hotmail.com
greets
Over je fiets lullen mag, maar over je lul fietsen zou ik niet doen.

colnagofreak
Forum-lid HC

colnagofreak 12 dec 2005 21:37

kga et zelfde frame kopen, maar wel met chorus carbon en carbon cranks, ook met deda newton stuur en stuurpen, zadelpen is de carbonne van merckx zelf, de wiele ksyrium sl, en de voorvork easton ec 90 sl, zadel van slr.
Allemachtig kan dit niet in gewoon Nederlands, nog even dan staat er hier alleen nog maar sms en MSN taal, of ben ik hier nou een ouwe lul. Ik erger mij hier aan of ben ik nu de enige ???
Een schrijf of spellingfout dat kan hoor, daar maak ik mij niet druk om, maar laten we ieder geval proberen behoorlijk nederlandse zinnen hier neer te zetten.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!

tony
Forum-lid

tony 12 dec 2005 22:14

Je heb gelijk Colnagofreak,doe het even in begrijpelijk nederlands dan kunnen de oudere jongeren het ook snappen
Cameraman/Editor/ HD Videoproducties.
Zannata Z45 Cyclocross

casran
Forum-lid HC

casran 12 dec 2005 22:31

Ik ga akkoord met je, Colnagofreak, en heb deze opmerking (samen met enkele anderen) al gemaakt tav PieterWouters, maar ik vrees dat die jongen niet gauw terug zijn eigen topics komt lezen. Misschien heeft het wel met zijn onderschrift te maken... al kan ie dat ook ergens gekopieerd hebben, want het is een zin met een hoofdletter en een punt.

@ Pieter: ging je trouwens geen 1XM kopen eerst? En zou je niet een super weight weenie fiets ineen zetten?
De Merckx Racing komt standaard overigens niet met een Easton EC90, maar met een Easton EC70 vork!

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pieterwouters
Forum-lid

pieterwouters 14 dec 2005 18:34

soooooorrryyyyyyyyy jongens
het is gewoon dat ik van belgie ben en dat mijn msn taal nogal vrij ver ontwikkeld is. Ik dacht inerdaad aan een 1xm tot dat ik de prijs via de club kende van de racing, hier had ik ook al mijn oog op laten vallen. En wat betreft de voovork, wij kunne onze fiets naar eigen keuze samenstellen.
Ik vind dat hij nu redelijk licht gaat zijn alhoewel er nog wat "extras op komen"
nogmaals soooooory jongens
ps: ik kom niet zoveel op mijn eigen posts omdat ik nu namelijk examen heb en er koste wat het kost wil door zijn, snappie? en wat betreft mijn bijschrift, het is niet gekopieerd, ik heb namelijk aan een vriend gevraagd of ik het mocht gebruiken....
en nogmaaal soooooooooooooorrrrryyyy!!!!!!!
ik hoop dat alles hierbij opgelost is.....

casran
Forum-lid HC

casran 14 dec 2005 19:39

Quoten: Origineel geplaatst door PieterWouters op 14 December 2005

ps: ik kom niet zoveel op mijn eigen posts omdat ik nu namelijk examen heb en er koste wat het kost wil door zijn, snappie? en wat betreft mijn bijschrift, het is niet gekopieerd, ik heb namelijk aan een vriend gevraagd of ik het mocht gebruiken....

Tip: let eens op je taalgebruik en schrijfstijl tijdens je examens. Punten, hoofdletters en komma's worden geapprecieerd, spellingsfouten veel minder. Op mijn secundaire school was je alvast gebuisd met zo'n schrijfstijl, ook op niet-taalvakken.

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 14 dec 2005 23:53

Dat is helemaal niet waar Rosa, statistisch gezien hadden t/m vorig seizoen de belgen net ietsje minder vaak gewonnen dan de Nederlanders.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

pieterwouters
Forum-lid

pieterwouters 15 dec 2005 13:10

euh, ging het hier niet over een fiets?

Plaats reactie