Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Loslopende Honden

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 16 nov 2009 20:19

[quote="superrose"][quote="big rosa"]Quoten: Origineel geplaatst door Tony op 11 December 2005

Ik ben gelukkig niet de enige die last heeft van die hondjes, maar ja zo zijn er nog wel meer situaties op de weg waar een wielrenner mee in de problemen kan komen bv paarden en voetgangers op het fietspad, maar laatst had ik wel een probleem nl: ik reed op de landingsbaan van schiphol met me fietsie komt er opeens een Boeing 747 uit de lucht vallen nou toch maar ff netjes aan de kant gegaan

Tsja het is zo moeilijk terug koppen zo,n ding![/quote]

duh we hebben toch een hellum?

[/quote]

Hellum? Hellum WHAT? Ga effe lekker Boeing koppen in het Cafe. Dit gaat over serieuze zaken. Zie mister_arby zijn post.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 16 nov 2009 22:41

@ mister_Arby

Als fietsende hondenbezitter schaam ik mij voor dergelijke baasjes. die zijn gewoon asociaal.

Toch als hondenbezittende fietser schaam ik mij soms voor mijn medefietsers, want daar zitten toch ook wel een stel asociale biggen tussen. Dat is overigens geen reactie op jouw verhaal.

Ik lijn mijn honden aan als ik een Jogger zie of als ik naast een fietspad loop. en als ik op de fiets zit bedank ik de andere hondenbezitters als zij dat ook doen. Gewoon een beetje respect over en weer, maakt het leven zoveel makkelijker. Mocht ik door een hond aangevallen worden dan zal ik er overigens wel voor zorgen dat, dat bijtincident wel geregistreerd wordt. Geen legitimaite bij je? dan neem ik in ieder geval op met de politie. Moet je maar leren je honden op te voeden!

Sterkte met je been!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Plaats reactie