Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 12 Februari 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Cas* op 12 Februari 2006
Ik wil ook nog meerijden. De 150 zit, zoals jullie natuurlijk allemaal weten, vol.Wat is qua route de mooiste; 125 of 200?!? Ik hoor iets minder positieve verhalen over de 125.(ik ben nog niet zo vaak in het zuiden des lands geweest dus een het routekaartje zegt me niet zo heel veel)
De 150km blijft de beste keus, maar helaas. Als ik jouw was zou ik dan kiezen voor de 200km, de 125 km mist een paar kuitenbijters heb ik gehoord. Het landschap is heuvelachtig, korte klimmetjes van hooguit 2 km. Kun je lekker tegen op knallen. Hoe sneller je boven bent hoe eerder je weer naar beneden kunt.
Schrijf je gwoon in voor de 125 en rijdt lekker de 150 met ons mee..prima toch..
Amstel Gold Tourversie 2006
-
- Forum-lid
Wow ik hoor bij de 9%. Had verwacht dat er wel meer voor de 250k zouden gaan...nu nog zien dat we hem een beetje beschaafd uitfietsen natuuluk
Deelnemers Amstel Gold Race:
Deelnemers Amstel Gold Race:
Mijn fiets is bezeten!
-
- Forum-lid
Voor mij helaas geen legale Amstel Goldrace fietsen. Dan maar illegaal deelnemen... Net even iets te laks geweest met inschrijven
Alles Geven!!
dit jaar voor het eerst de AGR fietsen, en heb er zin in
we gaan de 150km trappen, en we zullen zien wat het gaat brengen
we gaan de 150km trappen, en we zullen zien wat het gaat brengen
<b>"Io non puo vivere senza la mia strada e la mia"<b><br>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
<a target="_blank" href= "http://i22.photobucket.com/albums/b336/ ... .jpg">mijn Orbea</a>
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 04 Maart 2006
Als het zo koud is als verleden jaar dan wordt het weinig tellen die forum shirts, maar als het weer toppie is tja dan trek ik cker een ...........................zak over m,n kop!!!
Maar zonder dollen ook ik heb er zin in in de Agr.!!!
je ken ook gewoon je naam afplakken, krijg wel meer lucht
Als het zo koud is als verleden jaar dan wordt het weinig tellen die forum shirts, maar als het weer toppie is tja dan trek ik cker een ...........................zak over m,n kop!!!
Maar zonder dollen ook ik heb er zin in in de Agr.!!!
je ken ook gewoon je naam afplakken, krijg wel meer lucht
wiel·ren·ner (de ~ (m.))<br>
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner
1 hardrijder op de fiets => pedaalridder, pedaleur, renner