Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

hac 4+ of polar cs 200Cad

antoni
Forum-lid

Gebruikersavatar antoni 23 nov 2005 21:55

Ik zat met een soortgelijk dilema. Uiteindelijk heb ik voor de Polar s720i gekozen, deze heeft dezelfde functies als de HAC4+ alleen heb ik er een draadloze cadanssensor bijgekocht.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 24 nov 2005 00:04

Alle hoogtemeters in fietscomputertje doen het even goed of even slecht afhankelijk van de weersomstandigheden. Als de luchtdruk verandert dan verandert je hoogte ook als je stil staat.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

rene1
Forum-lid

rene1 24 nov 2005 00:19

Ik heb de Hac4 + en de polar 710    en de polar bevalt me veel beter. (software is beter, hij is degelijker en logischer te bedienen...maar ook een stuk duurder) De enige voordelen van de Hac4: minder storing(snelheid en hartslag) (maar die kan je bij de hac 4 eigenlijk niet corrigeren, bij Polar wel) , novertroffen stijgingspercentagemeter (gebruik ik'm nog voor...voor dr bij) en ski snelheid (nooit gebruikt) Over de software: Polar = 1 prog en daar kan je alles mee, en bij de ciclosport werkte ik met 2 en soms 3 programma's om een totaal beeld te krijgen....ik lees dan ook alleen de polar nog uit. Daarnaast valt de hac4 soms uit (harde reset nodig....en dit houdt in; of opsturen of zelf losschroeven)   Je begrijpt; voor mij geen 2e hac4

Plaats reactie