Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Jouw motivatie?!?

trudie
Forum-lid

trudie 22 dec 2007 19:45

[quote="Trudie"]Wat Coulthard bij punt 2 schrijft geldt voor mij ook (behalve dan dat van die vrouwen). De combinatie van uithoudingsvermogen, doorzettingsvermogen en bouw maakt dat het fietsen mij af goed gaat.
Ik ben verslaafd aan duursporten. Vroeger hardlopen, maar daar heb ik mijn knieën mee verpest. Toen maar gaan fietsen, in het begin nog erg voorzichtig met de knieën maar dat gaat steeds beter.
Als ik een week niet sport (fietsen of spinning), denk ik dat ik gek word, niet dat ik bang ben dat ik dan dichtgroei of zoiets, maar ik mis het gewoon. Ik ben verslaafd!!!
Als ik weer een prestatie heb neergezet, kan ik trots zijn op mezelf en geloof ik in mezelf. Dat heb ik af en toe nodig. De laatste jaren ben ik erg fanatiek geworden en ik wil steeds harder en verder. Ik moet zeggen dat dat me goed afgaat. Ben benieuwd waar de grenzen liggen, maar als ik zie hoe de senioren van onze club  tekeer gaan, heb ik hoop dat mij dat ook zal lukken.

[/quote]

We zijn nu dus ruim 2 jaar verder. En ik moet zeggen, het gaat geweldig. Nog beter dan wat ik 2 jaar geleden schreef. De senioren gaan mij nl. te langzaam!!! ik rijd met de mannen van de B-groep mee, daarvan hebben sommigen weliswaar ook de seniorenleeftijd maar ze fietsen veel harder.

Mijn grenzen komen steeds hoger te liggen. Volgend jaar naar Mallorca én naar de Pyreneeën.
En het mooiste van dit alles....ik voel me er een beter en gelukkiger mens van.
Je hebt altijd wel tegenslagen in je leven maar ik heb het gevoel dat ik er beter tegen kan.

noppie
Forum-lid

noppie 22 dec 2007 19:59

He Trudie, even weer een oude topic van stal gehaald. Ik heb nog steeds geen motivatie, ik vind het gewoon leuk en denk niet te veel na. Dat kost toch alleen maar hersen cellen. Naar de Pyreneeen van oosst naar west of andersom lijkt me ook leuk om te doen. Misschien in 2009.

Vanmorgen keek ik ook even op het forum en zag dat je in 2008 50 jaar wordt en je vroeg aan mij hoe dat bevalt. Nou dat gaat prima, het is net alsof je 18 wordt. Alleen andere gaan je een ouwe zak vinden, maar ja daar moet schijt aan hebben. Zolang je nog lekker fietst gaat alles goed.
kiekeboe

ghisallo
Forum-lid

ghisallo 27 dec 2007 13:45

ik ben ggaan fietsen omdat ik van afzien en pijn hou..

:)

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 27 dec 2007 18:02

[quote="Ghisallo"]ik ben ggaan fietsen omdat ik van afzien en pijn hou..

:)[/quote]

Kan je de volgende keer wel op de fiets naar een strenge meesteres. Dat is voor jou wellicht dubbel pijn dus dubbel plezier.
No pain no gain, no guts no glory!

maatchen
Forum-lid

maatchen 27 dec 2007 19:09

M´n jongere broertje koerste al en kwam iedere Zondag met een doos bananen thuis. Ik ben dol op bananen dus ik ook naar de koers.
Bananen kreeg je als je 4e, 5e, 6e etc werd.
Volgens mij was je niet slim bezig......
Mijn eerst uitslagen: 3e, 2e, 1e,2e, 1e
dus ik had na een mand nog geen banaan gezien

trudie
Forum-lid

trudie 24 aug 2010 18:58

Wederom dit topic maar weer eens naar boven gehaald.

Wie van de "nieuwe" forumleden pakt de pen?

arepol
Forum-lid

arepol 24 aug 2010 19:17

[quote="Trudie"]Wederom dit topic maar weer eens naar boven gehaald.

Wie van de "nieuwe" forumleden pakt de pen?[/quote]

Mooi topic. Ik wil best mijn "verhaal" neerpennen, maar erg bijzonder is het niet....
Alles is relatief 8-)

trudie
Forum-lid

trudie 24 aug 2010 19:27

dat maken wij wel uit!!;)

arepol
Forum-lid

arepol 24 aug 2010 19:53

[quote="Trudie"]dat maken wij wel uit!!;)[/quote]

Ojee, publieke opinie...

Een dezer dagen komt dat verhaaltje wel ;) (herinner me er maar aan) ik ga nu eerst fietsen en "studeren".
Alles is relatief 8-)

arepol
Forum-lid

arepol 25 aug 2010 16:51

[quote="Trudie"]Wederom dit topic maar weer eens naar boven gehaald.

Wie van de "nieuwe" forumleden pakt de pen?[/quote]

Oke, ik ben aan het pennen geslagen, maar nu komt daar een verhaal uit wat eigenlijk beter past bij het einde van het seizoen (een soort van terugblik, doelen gehaald etc.) Mag ik het hier over 3 maandjes ook neerkwakken?
Oja, en het is wat lang geworden. Zit nu op 900 woorden
Alles is relatief 8-)

trudie
Forum-lid

trudie 25 aug 2010 18:05

Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig, zeg!!!

Het is zo rustig hier, van mij mag je het er nu neerkwakken.
Tenzij jouw relaas erg demotiverend werkt voor mij;)

Plaats reactie