Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Merckx

smekke
Forum-lid
Berichten: 29
Lid geworden op: 01 nov 2006 18:01

smekke 01 nov 2006 18:22

Casran ik vind persoonlijk dat de bora's er beter op passen , de stickers maken het ook mooier met de kleur van je frame ..
Afbeelding

buutje
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 okt 2006 23:34

buutje 05 nov 2006 20:11

Ik heb interesse in een EM Racing Classic en zag dat die in de juni uitgave van fiets is getest. Kan iemand mij vertellen hoe die uit de test kwam ?
Ik er een manier om een oudere uitgave van fiets na te bestellen ?
Alvast bedankt !
 

pantani
Forum-lid
Berichten: 1255
Lid geworden op: 07 jan 2006 15:10

pantani 28 nov 2006 21:58

Heb vanaf Pagina 15gelezen tot nu en ben het niet altijd eens met Casran,maar nu vind ik er wel dingen in terug die ik bij mezelf ook terug vind!
Even iets anders:Limelette;Spijt dat ik niet kon starten.Zwaar?
Zwaarste vond ik:La Roche en Falmagne!Mooiste:Vivegnis.
il magnifico

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 28 nov 2006 23:47

Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 28 November 2006

Heb vanaf Pagina 15gelezen tot nu en ben het niet altijd eens met Casran,maar nu vind ik er wel dingen in terug die ik bij mezelf ook terug vind!
Even iets anders:Limelette;Spijt dat ik niet kon starten.Zwaar?


Limelette was eigenlijk maar een onnozel koersje, vond ik. Er zal een hele stijle klim in, dan wat vlak, en een super technische afdaling met korte bochtjes en slecht wegdek over een weggetje dat net breed genoeg is voor een wagen. Niet echt een mooi parcours, vond ik.
n topic: de Merckx MXM is volledig uiteen gehaald. Dit frameset staat dus te koop:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

goldentruy
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2006 22:56

goldentruy 09 dec 2006 13:43

Halo iedereen, mag ik ff tussenkomen met een klein vraagje,ik weet een fietsje te koop staan voor 550 euro, en aangezien ik hier op de Merckx site ben denk ik wel dat jullie er de gepaste mening over kwijt kunnen.. Is dus Merckx allu slooping flyer model, campa veloce 39/52. Schijnt anderhalf jaar in orde gezet ; nieuwe trapas, voorrem, stuurlint, kabels, transmissie.Ik wou gewoon es weten of jullie dit een goeie prijs vonden of misschien toch wat teveel, dank alvast voor de aandacht,
Goldentruy
ik schrijf sneller als het licht

goldentruy
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2006 22:56

goldentruy 09 dec 2006 13:58

dit is hier alvas een afbeelding, mtv Goldentruy
ik schrijf sneller als het licht

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 09 dec 2006 15:43

550,- lijkt me wel wat veel ja. De onderdelen zien er redelijk intensief gebruikt uit, het frame is weinig bijzonder en de shifters zijn plastic Mirage varianten. Zou eerder aan 400,- ofzo denken.

Gebruikersavatar
wesley
Forum-lid
Berichten: 1450
Lid geworden op: 06 nov 2005 19:19

Gebruikersavatar wesley 09 dec 2006 15:54

Quote: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 09 December 2006
Zou eerder aan 400,- ofzo denken.Idd, en hou in je achterhoofd dat het nodig kan zijn dat je een aantal onderdelen moet vervangen.

recordfreak
Forum-lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 05 mei 2006 23:45

recordfreak 09 dec 2006 16:29

Als je de kleuren mooit vind kan je mijn fiets misschien kopen, Veel beter afgewerkt!
 
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... eteuser3D1
 
Mail me maar even als je dit wilt.

goldentruy
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 dec 2006 22:56

goldentruy 09 dec 2006 16:53

Hey dank je wel voor de reacties, is was eigelijk ook al onzeker en het is inderdaad veel te duur, ook al dat je dan sommige zaken moet vervangen, groeten aan ieder
Goldentruy
ik schrijf sneller als het licht

pietalala
Forum-lid
Berichten: 673
Lid geworden op: 26 dec 2005 11:10

pietalala 09 dec 2006 20:10

Quoten: Origineel geplaatst door Buutje op 05 November 2006


Ik heb interesse in een EM Racing Classic en zag dat die in de juni uitgave van fiets is getest. Kan iemand mij vertellen hoe die uit de test kwam ?
Ik er een manier om een oudere uitgave van fiets na te bestellen ?
Alvast bedankt !
 


Echt een aanrader. Heb er 9 maand mee gereden en vrij tot zeer intensief. Weet wat de fiets kan en niet kan. Superfiets. Vind hem ook stijf, ondanks ik een "sprinter" ben. (Toch een van m'n sterkere punten)
Gewoon kopen, je gaat er geen spijt van hebben.
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

maureno
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 dec 2006 12:16

maureno 16 dec 2006 12:27

Fraaie afwerking zeker en vast. Je mag er een lange zoektocht op internet eens op nagaan zo'n fiets met die afwerking vind je maar weinig hier is over nagedacht, klasse zonder meer. Om te koersen is aan te raden de Merckx premium of de scandium (nog beperkt te verkrijgen). Wil je meer van merckxfietsen uit het profpeloton genieten ga dan naar de site www.aronhuysmans.centerall.com waarvan ik webmaster ben.
Terloops ik rij zelf met een scandium en daar valt niks op aan te merken.

Plaats reactie