Ik stap voor de winter over van race naar MTB en ben momenteel schoenen aan het zoeken die geschikt zijn voor SPD. Aangezien ik nogal snel last heb van koude voeten ben ik op zoek naar een geschikte winterschoen. In een winkel kwam ik de Northwave celsius schoen tegen die mij wel aardig leek:
IMG class=ad_framed_high alt=Northwave Winterschuh Celsius GTX suche Angebot Northwave src= http://images180.affili.net/304/1713304_1.jpg">
Heeft iemand ervaring met deze schoen of heeft iemand nog suggesties voor andere winter schoenen?
alvast bedankt voor je reaktie.
northwave celsius GTX
-
- Forum-lid
ik ben er zeer tevreden over. Het eerste paar vertoonde wel snel een losgekomen naad maar dit werd probleemloos en snel opgelost (vervangen door nieuw paar). Er komt alleen langs je been water in gelopen en dit los ik op door een strook microgolffolie rond de bovenkant van mijn schoen en mijn been te draaien. Werkt perfect. Voeten blijven droog en bijgevolg warm.Enigste opmerking: de nestelsluiting is niet ideaal om je schoen echt heel strak aan je voet te sluiten. Soms heb je wel een tweede poging nodig om hem goed vast te zetten. Het helpt daarbij wel dat de leest vrij smal is en de schoen bijgevolg vanzelf al wat vaster aanpast