Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

campagnolo neutron wielen

sney
Forum-lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 nov 2005 21:26

sney 10 nov 2005 16:22

aan compdiver
ik vroeg dit omdat iemand mijn wielen wilde kopen heb ze nog steeds te koop staan als je intresse hebt? ze zijn zo goed als nieuw ,zaten in mijn fiets als ik hem kocht en heb een paar andere gekocht(ksyriums)

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 10 nov 2005 18:15

Quoten: Origineel geplaatst door sney op 10 November 2005

aan compdiver
ik vroeg dit omdat iemand mijn wielen wilde kopen heb ze nog steeds te koop staan als je intresse hebt? ze zijn zo goed als nieuw ,zaten in mijn fiets als ik hem kocht en heb een paar andere gekocht(ksyriums)


Ik heb anders ook wel interesse; je kan me steeds mailen.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

eddiebouncer
Forum-lid
Berichten: 505
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:44

eddiebouncer 10 nov 2005 18:57

Pedalen, wielen...Koop je alles hier op Casran?
Mijn fiets is bezeten!

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 10 nov 2005 20:05

Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 10 November 2005

Pedalen, wielen...Koop je alles hier op Casran?


Nee hoor, maar Neutron wielen kan ik steeds gebruiken om mee te trainen. Bijna niets beter dan dat, haast niet stuk te krijgen en hebben als voordeel ten opzichte van Zonda's en Circuits (die me ook interesseren als trainingswiel) dat ik ze als reservewiel aan de ploegwagen kan geven (Zonda's en Circuit wil ik liever niet mee koersen).Anders koop ik die Cosmic Carbone wielen; heb daar een mailtje voor gestuurd maar nog geen antwoord ontvangen.
Aan die pedalen dacht ik even om ze te testen, maar ik ga de kans aan Andromeda laten. Ik ga later eens pedalen testen (Time RXS-serie en Look Keo interesseren me, net als M2 Racer pedalen).
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 10 nov 2005 20:21

Sney, beetje de omgekeerde wereld: een goede wielset omruilen voor iets dat kwalitatief nog niet in de schaduw kan staan. Ik ken hele hordes rijders die dolblij zijn met hun neutrons en die nooit meer met ssc's willen rijden. 

compdiver
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 aug 2005 13:02

compdiver 10 nov 2005 22:43

Zijn ze voor shimano?Hoeveel km is er ongveer mee gereden, kan je ook een foto posten op dit forum?
Mijn Canyon Ultimate CF

motta
Forum-lid
Berichten: 475
Lid geworden op: 21 jan 2005 21:19

motta 10 nov 2005 23:00

Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 10 November 2005
Quoten: Origineel geplaatst door Eddie Bouncer op 10 November 2005 Pedalen, wielen...Koop je alles hier op Casran?
Nee hoor, maar Neutron wielen kan ik steeds gebruiken om mee te trainen. Bijna niets beter dan dat, haast niet stuk te krijgen en hebben als voordeel ten opzichte van Zonda's en Circuits (die me ook interesseren als trainingswiel) dat ik ze als reservewiel aan de ploegwagen kan geven (Zonda's en Circuit wil ik liever niet mee koersen).
...


@Casran : waarom niet koersen met Zonda's en Circuit ?
Motta

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 11 nov 2005 00:41

Quoten: Origineel geplaatst door compdiver op 10 November 2005

Zijn ze voor shimano?Hoeveel km is er ongveer mee gereden, kan je ook een foto posten op dit forum?


Lees eerste post.
 
Quoten: Origineel geplaatst door motta op 10 November 2005

@Casran : waarom niet koersen met Zonda's en Circuit ?


Gewoon niet het topwiel, al zie ik daar gasten mee koersen. kHeb een paar Cosmosjes hier ook nog, maar 'k mag me niet voorstellen dat ik die ooit in m'n fiets krijg in koers na een wielwissel.  Al zijn vernoemde wielsets een heel pak beter dan Cosmossen van Salden...
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

compdiver
Forum-lid
Berichten: 228
Lid geworden op: 25 aug 2005 13:02

compdiver 11 nov 2005 19:45

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 10 November 2005


Quoten: Origineel geplaatst door compdiver op 10 November 2005

Zijn ze voor shimano?Hoeveel km is er ongveer mee gereden, kan je ook een foto posten op dit forum?


Lees eerste post.
 
Quoten: Origineel geplaatst door motta op 10 November 2005

@Casran : waarom niet koersen met Zonda's en Circuit ?


Gewoon niet het topwiel, al zie ik daar gasten mee koersen. kHeb een paar Cosmosjes hier ook nog, maar 'k mag me niet voorstellen dat ik die ooit in m'n fiets krijg in koers na een wielwissel.  Al zijn vernoemde wielsets een heel pak beter dan Cosmossen van Salden...
 

Ik reedt bij de nieuwelingen en volgend jaar bij de junioren, en kan alleen maar tevreden gebruikers vinden over de neutrons, nog nooit een slechte commentaar gehoord... 2 ploegmaten van mij rijden met easton circuit, ook nooit klachten van gehad, alleen moest een na een valpartij zijn wiel moeten laten rechten, maar dat zou hij bij een ander ook moeten doen hebben...Verder zie ik er heeeeel veel met ksyrium elite- sl wielen rondrijden... ondanks al die klachten enzo, maar bij de meeste lopen die goed en bij andere dan weer totaal niet... dus ben beetje van mavic afgestapt...
Mijn Canyon Ultimate CF

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 11 nov 2005 20:13

Ik kan dat alleen maar beamen, compdriver! Ik heb er dezelfde mening over. Op alle Mavic wielen zit een behoorlijk slechte prijs/kwaliteit-verhouding, vind ik.
Gisteren mailde een Amerikaan me, en zijn enige voorbehoud voor het kopen van Campa wielen (Neutron of Eurus) is de prijs van de lagers (kan ook zijn omdat Campa in de States nogal duur is). Ik ga na 15.000km de lagers in mijn Neutrons vervangen, en er waarschijnlijk SKF lagers in steken. Maar ik heb geen zicht op hoeveel die lagers (Campa of SKF) gaan kosten. Iemand?
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sharkman
Forum-lid
Berichten: 2775
Lid geworden op: 03 apr 2005 23:24

sharkman 11 nov 2005 21:29

Ehmmm Casran, een Neutron wiel heeft geen vaste lagers...... Ze werken met losse kogelringen en die zijn niet echt goekoop van campa (maar gaan wel akelig lang mee). Losse kogels in dezelfde maat kosten haast niets en kunnen ook (raad het niet aan campa is zeer maatfast). Echte freaks zoals ik steken ceramische kogels en dat kost echt geld (70 Euro per wiel.....).
 

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 11 nov 2005 21:37

Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 11 November 2005

Ehmmm Casran, een Neutron wiel heeft geen vaste lagers...... Ze werken met losse kogelringen en die zijn niet echt goekoop van campa (maar gaan wel akelig lang mee). Losse kogels in dezelfde maat kosten haast niets en kunnen ook (raad het niet aan campa is zeer maatfast). Echte freaks zoals ik steken ceramische kogels en dat kost echt geld (70 Euro per wiel.....).


Jaja, dit soort balletjes bedoelde ik eigenlijk:
    
In de echt technische kant van de zaak ben ik niet thuis.  Is iets voor m'n mechanieker: hij zei dat SKF er heeft die perfect in de Neutrons passen. En ja, ik denk er aan om er meteen keramische in te steken!!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie