Waar assos?
Weet iemand waar ik een Assos broek online kan bestellen? En misschien ook wat de verschillende type Assos broeken zijn? (is mille bijvoorbeeld hun mindere of juist beste variant?)
Hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb het zo druk met werk dat ik geen tijd heb overdag naar een winkel te gaan.
Hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb het zo druk met werk dat ik geen tijd heb overdag naar een winkel te gaan.
Bilo schreef:fietsbroek zonder bretels
Bestaan die dingen uberhaupt nog? Behalve dan de vrouwen fietsbroeken versies. Ik heb ook broeken gehad zonder bretels en dat wil ik nooit meer. En met mij vele anderen, denk ik zo. Bijna alle fietsbroeken op de markt hebben bretels.
Live fast; die young. mijn blog
Assos doorgaans één maat groter bestelllen dan je gewend bent. Ik rijd met L (1.82m, normaal postuur).
Ik rijd met de Uno broeken. Die zijn met 100 euro nog redelijk betaalbaar en goed genoeg voor mij.
Ik rijd met de Uno broeken. Die zijn met 100 euro nog redelijk betaalbaar en goed genoeg voor mij.
-
- Forum-lid
www.assosshop.nl
De mille is qua prijs de midden variant. Van goedkoop naar duur. Uno-Mille-TFI13.
De mille is qua prijs de midden variant. Van goedkoop naar duur. Uno-Mille-TFI13.
PamScalpel
rob74 schreef:Bilo schreef:fietsbroek zonder bretels
Bestaan die dingen uberhaupt nog? Behalve dan de vrouwen fietsbroeken versies. Ik heb ook broeken gehad zonder bretels en dat wil ik nooit meer. En met mij vele anderen, denk ik zo. Bijna alle fietsbroeken op de markt hebben bretels.
http://www.assosshop.nl/index.php/short ... black.html
@pamscalpel: EBdankt
Die Assosshop is qua prijs duurder dan Salden.
Ik heb trouwens naast diverse Uno's ook een Mille en ik vind die niet merkbaar beter dan de Uno's.
Ik heb trouwens naast diverse Uno's ook een Mille en ik vind die niet merkbaar beter dan de Uno's.
havana schreef:Die Assosshop is qua prijs duurder dan Salden.
Dus jij adviseerd Uno?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en op het forum wat over broeken gezocht. maar er zijn zoveel merken en iedereen beweert het beste te hebben dus ik zie door de bomen het bos niet meer.
Nadeel is dat iedereen "beter" zegt en niet in details gaat. Dus beter qua zeem, pasvorm, naden, niet insmeerbaar etc etc.
Wat ik iig wil is een broek die:
- past om mijn dikke reet
- als er bretels op zitten die niet zorgen dat ik met mijn 1,95 meter bijna een meisje wordt, zo strak.
- een goede, dikke zeem in zit
Die Assos is trouwens 120 euro..dus "maar" 20 euro duurder dan een uno
Bilo schreef:havana schreef:Die Assosshop is qua prijs duurder dan Salden.
Dus jij adviseerd Uno?
Ik heb de zoekfunctie gebruikt en op het forum wat over broeken gezocht. maar er zijn zoveel merken en iedereen beweert het beste te hebben dus ik zie door de bomen het bos niet meer.
Nadeel is dat iedereen "beter" zegt en niet in details gaat. Dus beter qua zeem, pasvorm, naden, niet insmeerbaar etc etc.
Wat ik iig wil is een broek die:
- past om mijn dikke reet
- als er bretels op zitten die niet zorgen dat ik met mijn 1,95 meter bijna een meisje wordt, zo strak.
- een goede, dikke zeem in zit
Die Assos is trouwens 120 euro..dus "maar" 20 euro duurder dan een uno
daaruit kan je opmaken dat iets als een broek heel persoonlijk is. Wat voor de 1 goed is, is voor de andere slecht. Hetzelfde dus als de keuze voor schoenen, helm, zadel etc etc
Ga dus vooral een broek passen ipv op de gok bestellen. Zeker als je niet als een meisje rond wilt rijden. En grote kans dat er een ander merk dan Assos uit de bus komt.
BeOne Pro Pearl
http://www.deboezemvrienden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.deboezemvrienden.nl" onclick="window.open(this.href);return false;