Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 16 November 2005
bedankt voor de bijdrage(n)
Zeker bedankt allemaal!! Dankzij jullie kan ik nu ook in mijn eigen shirtje rijden!! Nogmaals hartstikke bedankt!!
Forumkleding voor de winnaar
-
- Forum-lid
IK heb het de laatste tijd nogal druk gehad, maar ook jijn geld in onderweg...ik hoop dat ik niet te laat ben??
Quoten: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 18 November 2005
IK heb het de laatste tijd nogal druk gehad, maar ook jijn geld in onderweg...ik hoop dat ik niet te laat ben??
Nee hoor.. ik heb het benodige bedrag al overgemaakt.Dus dat is geregeld en ik geloof dat ik uiteindelijk 3 eur meer heb betaaldals dat van jou bijgeschreven wordt, dan hou ik er 2 euro aan over..
DUs.. nooit te laat ne altijd goed geld naar mij ..
Nee hoor.. ik heb het benodige bedrag al overgemaakt.Dus dat is geregeld en ik geloof dat ik uiteindelijk 3 eur meer heb betaaldals dat van jou bijgeschreven wordt, dan hou ik er 2 euro aan over..
DUs.. nooit te laat ne altijd goed geld naar mij ..
Quote: Origineel geplaatst door L.A.N.C.E. op 18 November 2005
Thanks L.A.N.C.E.!!
Ik ben nu definitief Wesley, ik heb mijn Beginnertje account maar lekker laten gaan, dus op mijn shirtje komt ook Wesley te staan.
Thanks L.A.N.C.E.!!
Ik ben nu definitief Wesley, ik heb mijn Beginnertje account maar lekker laten gaan, dus op mijn shirtje komt ook Wesley te staan.
* Obodewes* Zombi * Swind* Fast4ward* Jimbo* Janus* Antoni* Big Rosa* TS-biker * Chub* Speric* Motta via TS* Scottwilko* Wesley (€25)2 * Trudie* Cor01______________ Top van jullie!!
Hij is dus nu verzekerd van een Shirt en een Broek met zijn eigen Design en met naam !!
als mensen geld te veel hebben mogen ze altijd nog blijven storten naar mij
Hij is dus nu verzekerd van een Shirt en een Broek met zijn eigen Design en met naam !!
als mensen geld te veel hebben mogen ze altijd nog blijven storten naar mij